Hayat

Kasım 30, 2005

Aslında ne kadar basit.

Derin derin nefes al.

Bol bol su iç.

Aynadan kendine gülümse.

Ve sarıl sevdiklerine.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. bu soylediklerinizin neredeyse hicbiri yok bende gocmusum ben yahu :)

    gulumseme konusunda ise iyi sayilirim, aynaya bakmadan da bolca gulebiliyorum...

    YanıtlaSil
  2. İyi diyon hoş diyon da. Sevdiklerin senden uzaksa daha öncki mantıktan yola çıkarak sevdiklerine sarılamıyorsan, sarılabildiklerini mi seveceksin :)))

    YanıtlaSil
  3. bu arada siirin guzel oldugunu soylemeyi unuttugumu farkettim.

    tesekkurler..

    YanıtlaSil
  4. tamam her dediğini yapacam...yalnız rejim yapmadığım zamanlarda çok sık su içmem ben...onu napcaz?
    ay bayılttın beni gülmekten yine..GİZEMLİ ÜTÜCÜMÜŞ...ben berbat ütü yaparım ..hele gömleklerle boğuşurum...
    bana bak..şimdi aklıma geldi..sen bu kadar ev temizliyom;ütüm var ;çamaşırım var;yok toz alıyom diyosunda ..ben senin ellerini gördüm..tırnaklarında çok güzeldi.öle inci gib...o kadar bakımlı elleri görünce;insanın senin sürekli temizlik yapan bir insan olduğuna inanası gelmiyo..kız beni mi kekliyon sen?
    evde bi hizmetçin varda;sırf gizem olsun diye mi diyosun böleler.....
    he he ..bak nası çözdüm ama...
    acıların kadını numarası yapıyon di mi?
    he henden...öyle de böylede ben geleceğim sana bi gün temizliğe zaten...çok güzel temizlikten kaytarırım ben ama..
    bu arada yeni bişiler yok blogda..bi bu yazını buldum..kız yapıştırmadın başka yere di mi bişi?bakar kör daisy gidiyor şimdi..hadi şekerli bir gün olsun şekerim...:)

    YanıtlaSil
  5. birde çevrendeki her şeydeki güzellikleri gör

    YanıtlaSil
  6. OOOOHHHHHH güneş açtı sanki içimde..en güzel ve en basit manayı bulmuşun bugün nihayet arkadaşım mutlu ol canım...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili integrali unutan şahıs, gülümseme varsa umut var demektir, diğerlerini başarabilirsin istersen.

    Avdulrezzak , ha ha ha..

    Ah, İntegral, bu arada teşekkür etmeyi unuttum, sağol.

    Zeze, haklısın, geçen gün geldim, o kaslı kuslu garip dergi kapağını senin bloğuna yakıştıramadım, onun için yorum yapacaktım, vazgeçtim sonra. Bugünlerde tembellik ediyorum biraz, özür.

    Bilal, yutkunmak kötü birşey, yutkunduklarım boğazıma düğümleniyor benim.

    Kız Daisy, ellerim bakımlı olur tabi sana gelmeden önce sabah bakıma girmiştim, unuttun herhalde :)

    Haklısın Nymphia,
    güzellikleri görüp tadı çıkartmaya bakmak gerek.

    Selmacım, dün Can beni zorla koşuya gönderdi, spor yapınca kendime geldim :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de var bende. Ama artık aynaya bakıp çok gülemiyorum.

    YanıtlaSil