Veeee...

Kasım 26, 2005

Oyunumuz sona erdi...

Daisy, Nilüfer, Bilal, Selen, Aslı içten teşekkürlerimle aşağıdaki hediyeyi sunuyorum... (Ufuk sen pakete bak içine bakma zira yorum yazmışsın ama cümlesi yok)




Paketi açmak için üzerine tıklamanız gerekiyor.

Hişşt, katılmayanlar çekin elinizi bakiim, buradan yakın takipteyim...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Çok özür dilerim suçluyum..
    Kutuyu açtım..
    Ama ne yapayım ya.. Merağıma yenildim..

    YanıtlaSil
  2. Çorbacı mı var diye ben de baktım.

    Meğer güzel insanların güzel gülücükleri varmış..

    YanıtlaSil
  3. Paketin üzerini tıklayıp hediyemizi görünce aynı gülümseme kendi suratımada yansıdı.Gerçekten bu gülümsemelere çok ihtiyacımız var.Teşekkürler Handan...

    YanıtlaSil
  4. Handan çok teşekkürler.

    Çok şekerler.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Handan, sabah sabah öksürükler ve de başağrısı arasında beni kocaman gülümsettiğin için. Seni gülümsetenler de çok olsun.

    YanıtlaSil
  6. he he ...gene fena yakalandım...ben bi öğrenemedim blog takibini...kendimide takip edemiyorum zaten..
    aldım hediyeyi..mersi şekerim.
    yenir mi kız bunlar?gene kuru kuru çay içiyorum ben...:)

    YanıtlaSil
  7. kız handan;
    bu bahsi geçen daisy benim değil mi?ben yanlış bi şeyi almadım di mi?emin olamıyorum artık hiçbişeydende..benim di mi bu ?

    YanıtlaSil
  8. Looking for information and found it at this great site... »

    YanıtlaSil