Gülümse

Kasım 25, 2005



Gözlerimdeki bu yağmurlar
Seni bana
Beni sana katar

Sen ve ben
İki küçük kırmızı
Damlalar arıtsın
Parlayalım sonsuza kadar

Sevgilim
Görmüyor musun
Gülümsediğinde
Gönlümde güneş açar

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Resim ve şiir birbiriyle çok uyuşmuş..

    YanıtlaSil
  2. Bu işe gönül veren blogcu olarak bir numaralı görev size verilmiştir. Tam 22 kişiye sirayet edecektir. Lütfen yorumunuzu yaptıktan sonra sıradaki arkadaşınızı da bilgilendirir böyle bir yorum da onun sayfasına yapınız.

    Şimdiden kolay gelsin.

    http://www.blogcu.com/zincir/121856/

    http://www.blogcu.com/zincir/121868/

    YanıtlaSil
  3. sımsıcakkk bi şiir..tükkan buz gibi şu an..ama içim ısındı kız..
    onu bunu bilmez;hiçbişiden anlamaz;cannysi tarafından hep kandırılan ;gözü yaşlı;gizemli kadın...
    kız uyandın di mi yine zabahın köründe ramazan davulcusu....
    ay bi doya doya uyuyamıyosun sen..oğulların evlensin sonra uyursun..yok o zamanda torunları getirirler başına...he he ..ben öyle yapıyon hem anneme hemde kayınvalideciğime...
    henden;
    ben bugün ekşın istemiyom..umarım kimse gelip kafa atmaz bana bugün..hiççç uğraşcak halim yok vallahi..sen polisi ara bişi olursa..gözün bende olsun...
    ben babama bi blog açcam zaten..bana bişi diyen olursa dövcek babam...he he ..nası fikir ama...evet evet..babaıma blogcu yapayım ben...o zaman gör bak..neler oluyo burada...
    ben bi simaya gideyim şimdi...hadi görüşürük..şekerli sabahlar şeker...:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Çağlar, zaten şiir fotoğrafa bakarken yazıldığı için dediğin doğrudur :)

    Zincir, kim olduğunu bilmediğim kişilerle oyun oynamıyorum, annem öyle söyledi. Allahım, ben isimsiz yorumlara kızarken isimsiz bloglar çıktı başıma. Hiç de kim olduğunu düşünüp bulmaya çalışamam valla.

    Günaydın Daisy, kızım sen kendin ekşınsın zaten, hiç kaçarın yok :)

    YanıtlaSil
  5. he tamam..
    sen bana ver gereken bilgileri..
    kız benim babam harbi FBI.anlamışındır..türk işi şekerim..hepiciğini çektiririz merkeze...bi elektrik verdiririz parmak uçlarından..
    yok ben karşıyım işkence olayınada bu aralar bi işkence yapasım var bazılarına sorma yani...
    YAŞASIN İNSANLIK..VAROLSUN KARDİŞLİK...çok hümanistim bende bakma burada böleler oldum...çökecem sanal olaraktan bir gırtlağa..
    ay yaptın mı kız kahvaltını..ben eti browni yedim az evvel bi tane...birde hayat su aromalı bi içecek çıkarmış..limonlu..şap gibi oldu dilim damağım..ıyyyy..yolla bana bi fincan neskafe...beni o paklar..anlamıyom ben meyve aromalı şeylerden..hi hi:P

    YanıtlaSil
  6. Size böyle bir oyun imkanını hazırlayığ sunan bir arkadaşı reddetmek ?

    tı tı tı...

    YanıtlaSil
  7. Gülümseyeyim :)))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  8. Looking for information and found it at this great site... Erectile dysfunction prescription

    YanıtlaSil
  9. What a great site » »

    YanıtlaSil