Hişşt Baksana

Kasım 17, 2005


Seni tanıdığım için mutluyum.

İyi ki doğdun
Aylin
:)
(Fotoğraftakiler Handan, Daisy, Sima, Aslı ,Cim .Doğum günü partisinde. Pasta var mı kız?)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. iyiki dogmus:=)

    sima...

    YanıtlaSil
  2. hiiiiiii, en kücük papatya ben olmusum ama hadi neyse:=)
    ya bu paptyalar bana semra özali hatirlatti:=)))))

    YanıtlaSil
  3. İlahi Sima, en küçük benim bi kere, minicik, çıtı pıtı :) (Hoh hoh)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar kulübü mü orası ?

    Şşşşşt.

    Biz de varız. Nerde böcek ?

    YanıtlaSil
  5. di mi kız?iyi ki doğmuşum ben..
    ayol annemde arada soruyor bana..NEDEN DOĞDUN Kİ SEN ?diye..bende diyom..''ne bilim anne..sen doğurmuşun..bana mı sordun''...
    çokkkk teşekkür ederim..iyi ki bende tanıştım seninle..senin bu kurmuş olduğun cümleden; benimle tanıştığın için pişman olmadığın sonucunu çıkarıyorum..bak nerelerden neler çıkarıyorum...içim fesat benim...kız şaka felan bi yaş daha bindi tepeme...ben nemlendirici sayısını arttırcam...göz altı kremimde azaldı...pasta koyacağım birazdan...gel bi ara..yeriz ..sen çaydanlığı getir...ben kireç sökücü koydum benim çaydanlığın içine..:)

    YanıtlaSil
  6. AY ben de çok güzel çıkmışım.
    İyi ki doğdu,her zaman mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. iyi iyi siz beni çağırmayın gelmiyorum bende küstüm size

    YanıtlaSil
  8. Sen yarışma düzenlemekten gelemiyosun kızım :) Ben de arkadaki küsmüs açmamış papatya da kim diye düşünüyordum. Demek sendim o .

    YanıtlaSil
  9. Bende katılıyorum..Onu tadığım için ben de kendimi çok şanslı hissediyorum..

    YanıtlaSil
  10. ay bayılcam gülmekten
    kız kalkamıyorum bilgisayrın başından bugün..monitörün karşısında yaşlandım he...sabahtan beri teşekkür etmekten yamuldum kaldım...napıyon diye bakmaya geldim sana.duruyom ben gene tepede...aslıdan geliyom şimdi..kız handan... kadınlar hamamına döndürdük şu blogcu.comu..car car car..şarkıyı dinliyorum hala.kardeşim bayılcak ..devamlı aynı şarkıdan...ben bunada bi klip çekeyim....ay ben nereye gitsem şimdi...msnye gidersem yapışıp kalırım oraya...ay ben bi mutfağa gidim..bi kahve yapim..kendime gelim..şapşirdim kız valla...:P

    YanıtlaSil