Selma'ya açık davet

Kasım 29, 2005


Bu sabah yine çok güzel hava var İzmir'de. Selmacım, hadi gel, seninle bahçede kahvaltı keyfi yapmayı özledim.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. imreniyo insan..
    bi yerlerim şişti şişecek yav :))

    YanıtlaSil
  2. yavrum böyle bi daveti görüpte ulaşamamak var ya... ÇOOOOK teşekkür ederim benim canım arkadaşım.Immmmm simitte çıtır çıtır tazecik. seni seviyor ve öpüyorum canım benim...

    YanıtlaSil
  3. koyulur mu böyle resimler yaa
    yiyen var yiyemeyen var dimi ama :)

    YanıtlaSil
  4. yaaaa bizi davet etmek yok mu.Şunun şurası İzmir Düzce arası ne ki... :-)))).

    YanıtlaSil
  5. O bir gevrek mi Handan

    Gevrek deme Handan

    Olamaz Handan

    İstanbuldaki bir İzmirliye gevrek resmi gösterilmez Handan

    Handaaaaaaaaaaaaan....

    Yazın geldiğimde de İzmirde olmazsan bozuşuruz, gevrek yemeye geleceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar kahvaltıyı Selma için hazırladım. Onunla kahvaltı keyiflerimiz meşhurdu bizim. Ama eminim Selma zaten gelen geçen herkesi davet edecektir sofraya. Bugün burada yazıyorsam ona borçluyum, ilk günden beri okuyarak beni destekledi. Sadece ona yazdığım günler çoktur. Ayrıca kendisi Bilgehan'a da sebeptir :) Bebek istiyorum diye tutturmasa şimdi ben de özenip ikinci bir çocuk doğurmayacaktım ihtimal. İyi ki varsın Selma.

    YanıtlaSil
  7. Aslı buradayım, beklerim canım, yazı sıcağında ön bahçemin keyfi de yoktur başka biryerde benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  8. CANIM BENİM DİYORUM VEDE BAŞKA BİŞEY SÖYLEYEMİYORUM...

    YanıtlaSil
  9. tık tık tıık
    biri armutmu dedii. ben geldim hala kahvaltı varmı gerçi diğer güne geçtik ama ben bugünün kahvaltısını istiyorum bide patates kızartması :)
    tamam hadi ben kızartırım onu

    YanıtlaSil
  10. Zeze, uyanıklık diye buna derler :)

    Selmacım günaydın, devam edelim kaldığımız yerden :)

    Nimpi, patetes kızartması mı? Bayılırım kahvaltıda amma gördüğün gibi bizimkisi sağlıklı beslenme kahvaltısı (hayır kilo almış olduğum için rejim yaptığımı falan söylemiycem sağlıklı beslenme!)aklımı çelme şimdi.

    YanıtlaSil