?

Kasım 12, 2005

"Bunu hayatta yapamam dediğin şeyleri yaz" dedi bana. "Bunu hayatta yapamam" dedim.

Peki ya sen?

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ben de yapamam,
    çünkü bu korku ve cesaretin yaşam boyu süren bir savaşı...

    YanıtlaSil
  2. BUNU HAYATTA YAPAMAM...
    yani
    hayatta yapamayacağım şeyleri; hayatta buraya yazamam...:P

    YanıtlaSil
  3. :)))))))))))))
    ay kız ortamdan ayrıldım he gülerken..bi şi değil..millet deli diycek..monitöre bakıp gülen bir tip..
    balık mı var bu akşam...
    hamsi mi cozlatcan kız...
    banada yolla..
    he canım.
    sanada artiz yetiştiremiyorum...
    johnny taze bitti....derya kuzusu brad pitt var ..ondan istersin mi?
    kız yapıştırırım..bende severim onu..karaip korsanlarında çok yakışıklı di mi kız henden?hiiiiiiiiiiii...ajanlar burada olabilirler.nikimi yazmayayım bari gene..tanınmamak için.....benim ki gelcek birazdan.görmesin beni gene bu makinanın karşısında...bak ben sana diyom...MOR ÇATI KADIN BLOGCU SIĞINMA EVİ adında bir blog açalım..ev işi yapmayıp; sanalda oturan ev kadınları olaraktan yaşarız blogda....zaten evden kovulcaz bu blogculuktan mana...gelir otururuz blogda..he he ...ne diyon kız...evet dersen..açayım bu isimde bir blog...ay ben cozuttum gene..açarımda bak..biliyon beni....hadi afiyet olsun..iyi pazarlar..çok yorma kendini ev işi yapacağım diye...bırak dağınık kalsın...:)

    YanıtlaSil
  4. bu insanlarla yaşamayı öğrenmek

    YanıtlaSil
  5. hayatta her şey insana özgü insanlar belli bir duruma düştüğü için yapılmış şeyler o duruma düşersem bende yapabilirim belki onun dışında. 100m yi 9 saniyede koşamam..

    YanıtlaSil
  6. Büyük konuşmak ve hayatta yapmam demek

    YanıtlaSil