Kasım 29, 2005

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. kafamdaki makina takataka ta!

    YanıtlaSil
  2. İyi bir çalışma tebrikler... yalnız tv içindeki görüntünün biraz daha zuma ihtiyacı var gibi mi ne...

    YanıtlaSil
  3. HAMARAT HANDAN EKRAN TEMİZLİĞİ YAPMIŞ..
    çarşaf gibi yazı yazdım televizyon hakkında...yinede bu resim kadar anlamlı değildi...
    çok güzel...
    gerçekte var olan güzellikler ;aynen yansıtılsa..ekranlar çiçek bahçesi olsa..ben konsam ekrana ..he he ..dur coştum gene..sonracıma içine girip;papatyaları yolsam birrr birrrr.
    ya da bu resmin böyle bir anlamı yokta;aynı çamaşır makinen olmadığı gibi;televizyonunda bu halde mi?
    ay bu canny ne makine alıyo sana;ne de tv..
    üzülme kız..ben şimdi bi kampanya düzenlerim blogumda...
    NOT:ŞEKERLİ SABAHLAR..:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar, fikir de çalışma da Can'a ait,ben hazıra kondum :)

    YanıtlaSil