?

Kasım 11, 2005

Nedir seni en çok mutlu eden?

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Küçük, büyük, iri, ufak, işte, özel hayatımda, beceremeyeceğimi düşündüğüm birşey başarmak...

    YanıtlaSil
  2. sanırım şu an evde olmak ve onun dizlerinde uyumak, bir de annemin kucağında yatmak olabilir

    YanıtlaSil
  3. Yaseminle ettiğim sohbetler her zaman beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Ailem ve sevdiğim tüm arkadaşlarım beni çok çok çok çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  5. Tam kaybettim dediğiniz bir anda.. Birden aklınıza gelip hızla pencereye yöneliyorsunuz.
    Dışarı bakıyorsunuz. İçinizdekiyle aynı şey; sarhoş bir şekilde sokaklarda dolanıp duran bir hüzün. Yağmur hâlâ sokaklardaki hüznü ıslatırken kendi hüznünüzle başbaşa kalıp geri dönüyorsunuz ki hemen omuz başınızda onu görüyorsunuz. Tam da kaybettim dediğiniz anda..

    Bu kez artık mutluluktan ağlama zamanı..

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  6. Yaşamamın bir anlamı olduğunu fark etmek.. Daha fark edemedim ama :(

    YanıtlaSil
  7. HANDAN...
    KIZ GEL BANA..BEN SENİ MUTLU ETÇEK BİŞİ ASTIM BLOGUMA..SEN DEMİŞTİN Dİ Mİ?AY KARIŞTIRMIYORUMDUR UMARIM İSTEKLERİ..
    HADİ GEL..İSİM VERMEDEN YAZ BİŞİLER..
    AJANLAR VAR BİLİYON...:)

    YanıtlaSil
  8. Mersin ili Mut ilçesi nüfusuna kayıtlı bir beyefendi ile evlenmem sanırım beni en çok mutlu eden şey olacaktır :))))

    Şukufe

    YanıtlaSil
  9. bu aralar uyumaaaaakkk çok yoruluyoruuuummm :((

    YanıtlaSil
  10. mutsuzluğumun nedenini bulduğun o an
    ve
    blues dinlemek ...

    YanıtlaSil
  11. Sevmek..karşılıksız, sonuna kadar..

    YanıtlaSil