GÜNAYDIN

Kasım 18, 2005

Bugün yaşasın Cuma

Gülümse :)

Yağmurlu güzel bir sabah var İzmir'de, ağaç dallarındaki damlaları izlemenin keyfini çıkartıyorum.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günaydın Gece, nerelere kayboldun bakalım?

    YanıtlaSil
  2. buralardayım gördüğün gibi, ama yazmıyorum artık, sadece okuyorum...

    YanıtlaSil
  3. Güanydın
    Yüzümüzden gülümseme hiç eksik olmasın :-)))))

    YanıtlaSil
  4. Hımm Gece, yok öyle demiyordu bloğunda ama hadi bakalım :)

    Günaydın Nilüfer, eksik olmasın valla :)

    YanıtlaSil
  5. ünaydın; tünaydın zaman hali var şimdi saatte ama olsun, bu blogu seviyorum, diyorum ki acaba şimdi bize neler düşündürecek , okuyucusu ile bu kadar çok şey paylaşan başka blog yok sanırım, (takip ettiklerimden) keyifli yani, şebnem umarım yine yazmaya başlarsın, merak ederiz geceye karışmış ruhun neler yaşadı..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Derin İz, çok mutlu oldum bunu duyduğuma.

    YanıtlaSil
  7. sende ki dinginlik, huzur, anaçlık, yumuşaklık, vs... çok iyi yansıyor bloguna insanı bir huzur kaplıyor, o yüzden işte seviyorum blogunu;) ben de teşekkür ederim sana...

    YanıtlaSil
  8. off yaa beceremiyorum bir türlü sana yorum bırakmayı,olmuyor olmuyor olmuyor...
    nerde yanlışlık yapıyorum ben yaa
    dedigin gibi yaptım biraz once gene olmadı,bir seyi atlıyorum ama neyi.

    YanıtlaSil
  9. yasassıııın olmuş sonunda.
    bende olmadı diye kendi bloguma yorum bıraktım şimdi seni için,
    neyse artık gelirim ziyaretine.bugunsenin blogu aradım ama tam nickni bilmedigim için bulamaım tam o sırada sans bu ya sen bana yorum bırakmışsın.neyse sonunda tanıştık ben gelrim gene.

    YanıtlaSil
  10. Derin İz , aslında sinirli, huysuz ve soru işaretleriyle dolu bir hatunum ama nasılsa burada pek bir huzurlu oluyorum :)

    Evet başarmışsın, altına ismini de yazınca tam olacak :) Anonymouslara karşı otomatik bir ters cevap verme eğilimim var zira BibiS :)

    YanıtlaSil