İsyan

Kasım 12, 2005

Tamam, sabah kalkıp kahvaltı hazırlamayı seviyorum. Sofrayı kurmayı, rengârenk. Tamam, kurmak kadar keyifli olmasa da toplayıp bulaşıkları kaldırıyorum. Herşeyi yerine koyup pırıl pırıl yapıyorum. Pişireceğim yemekleri ayarlıyorum. Ve çıkıyorum mutfaktan.

Ama bu işlem aynı gün tekrar tekrar da yapılmaz ki. İnsan kaç saatini geçirebilir canım mutfakta?

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. matematiğim yetmez walla zaten lisedeyken sııfta kalmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. daha uzun süre yapacağa benziyoruz handanım........

    YanıtlaSil
  3. Hadi hadi yakınma.. Biz 24 saatimizi mutfakta geçiriyoruz.
    Çalışacak oda bulamadım da. Pc mutfakta..

    YanıtlaSil
  4. Aman hesaplama zaten Joe, moralim iyice bozulacak.

    Yapacağa benziyoruz Selmacım.

    Ha,ha E, bugün mutfağın adını "Balo Salonu" koydum, bakalım işe yarayacak mı :)

    Tuluat , sana diyecek bişi bulamadım :)

    Şimdi ben mutfağa gidiyorum. Dün de bu yazıyı yazdıktan sonra mutfağa gitmiştim zaten .!?!.

    YanıtlaSil