Kıskanç

Kasım 21, 2005

Kıskançlık bir sinsi yılan dolaşıp duruyor kafamın içinde kıvrım kıvrım. Her hareketi acı veriyor. Bugünlerde elime ne alsam ufalanıyor. Kaba, hantal, beceriksiz görünüyorum aynalarda. Arkamı dönünce bu görüntü yok olmuyor. Tutunduğum dallarım birer birer kırılıyor sanki. Her kırılış yere yaklaştırıyor beni. Düşmek bu kadar zor olmamalıydı aslında.

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. ah ah..biliyor musun ben çok kıskanç biriyim...söyledim mi yoksa tipim ele verdi mi bilmiyorum..ama bana ait olanı kıskanırım ben..yani başkasında olupta ;bana ait olmayanı değil..insan paylaşamıyorum ben..parayıda;eşyayıda paylaşırım hak eden insanlarla..ama insan paylaşamıyorum..çok fena bu huyum..
    açık verdik gene henden..gitti bugünde gizem..napcaz biz böyle..her bişeyi yazıyoz..ben açacam yeni bi blog zaten...orada yeni bi gizemli hayata başlayacağım...o zaman görcekler gizem nası oluyomuş..he he ..sen bana gizemli;ben sana olayım gizemli..boşverrrrr.
    not:ama gör bak..açacam gizemli bi blog..:P

    YanıtlaSil