Nokta

Kasım 26, 2005

Sıradan bir kadınım sıradan zevkleri olan. Çayımı fincanda içerim, ekmeğimi kızarmış severim. Yağmurdan sonra odama dolan toprak kokusuna gizlenmiş tüm hayallerim. Dağılanı toplarım, kirleneni temizler, ütülerim tüm kırışıklıkları. Elimden kurtulmaz hiçbir şey. Bir kendime geçmez sözüm, dağıtırım, kirlenirim, kırışırım günden güne, aynalardan kaçar resmim. Arada bir eski püskü anılarda koskocaman hissederim, kalemi alınca elime kendimi görüp kâğıtta küçücük bir noktaya sığıveririm.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Güsel anlatmışsın. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. kendine sözü geçmeyen sıradan biri olamaz sevgili metebilge...

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle anlatım güzel. hikayede de deniyor musunuz bu anlatımı da bizim haberimiz mi yok?

    YanıtlaSil
  4. Çok sıradan çooook....

    YanıtlaSil
  5. Benim bilgisayarda güzel yazıları topladığım bir word belgesi var..
    Ve bu haruka yazıyı izin verirsen orada saklamak isterim..
    Kesinlikle başka biryerde kullanılmayacak.. Arasıra o belgeyi açıp okuyorum veya okutuyorum yeğenlerime..
    İzin var mı?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Bilal.

    Bilemiyorum Le Jardin ,sıradan hissettiği anda sıradanlaşır mı acaba?

    Sağol Tulûat, hikâye yazmıyorum, tüm yazdıklarım burada araya sıkışmış olanlardan ibaret.

    Demek öyle Abdurrezzak :)

    Teşekkür ederim Çağlar, alabilirsin tabi .

    YanıtlaSil