İşaret

Kasım 13, 2005

Çocukların diğer odaya gitmelerini fırsat bilerek geçtim televizyonun karşısına. Müzik kanallarını açtım hemen. Powerturk'te Duman'ı gördüm mutlu oldum. Ama o da ne, şarkının son notasıymış. İçimden bir ses "Hayır dinleyeceğim ben bunu" dedi. Ve hemen kanalları değiştirmeye başladım. Kral'da Şebnem Ferah elinde gitarıyla gidiyordu. Hah dedim, şimdi burada başlarsa bana bir işaret olsun.

Ve başladı...


Seni Kendime Sakladım

Onu bunu bilmem anlamam
Kim ne derse desin
Arkanızdan yol almam
Onlar ister alınsın
İsterlerse darılsın

Onu bunu bilmem karışmam
Kim ne derse desin
Ben alınıp satılmam
Onlar ister alınsın
İsterlerse satılsın

Seni kendime sakladım
Hepsini ben hesapladım

Onu bunu bilmem anlamam
Kim ne derse desin
İşte meydan işte can
Onlar ister kapışsın
İsterlerse barışsın



Bir de neye işaret olacağını söyleseydim keşke. Yoksa çok istediğim bir şeyin bana hediye edilmesi miydi sadece ...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bence kesinlikle onun işareti
    Kalpten istediğin neyse odur

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkı da oooo ooooo diyor ya Handan ben orada şöyle bir gözlerimi kapatıp dalıyorum hayallere, sallanıyorum böyle anlamsız anlamsız çok güzel oluyor süper hem de...

    YanıtlaSil
  3. Herhalde öyle Aslı. Küçük mucizeler bunlar bize keyif veren.

    Derin İz, şarkı başlayınca bende ilk hareket müzik sistemini açmak oluyor, sonra da dünyadan uzaklaşıyorum. Bir de bittikten sonra başka hiçbir şarkı dinleyesim gelmiyor, kapatıyorum müziği.

    YanıtlaSil