Biliyorsun :)

Kasım 16, 2005

Seni bulmaktan önce aramak isterim,
Seni sevmekten önce anlamak isterim,
Seni bir yasam boyu bitirmek degil,
Sana hep yeniden baslamak isterim..

Özdemir Asaf

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. burada günaydınnnnnnnn dın dırı dım diyeyim..tersten gidiyorum bugün sayfanda...ben bu adamın şiirlerinide çok severim..bu şiirde çok güsel..adı bile şiir gibi adamın...ya ben ne yazsam bugün bloga..vaktimde var bugün bolcana..napsam ya..ben bi olay çıkarayım bugün..pek sessiz ortalıklar...kime sataşsam ki acep bugün?ekşınnnnn...motorrrrr...başlıyoz hadin gari.....:P

    YanıtlaSil
  2. KIZ BENDEde aynı durum..ÇOK SIKILIYORUM..AY ne bi büyük bi küçük yazıyorum ben ya..sıkıntıdan herhal.he canım..çık biraz dışarı..insan içine karış ayol..ne o öyle..kocanada söyle akşama sana hediye alsın..sen alma..o sana alsın bir hediye..marifet kendi doğumgününde başkasına hediye almak ..kız sakın bunu okutma kocana..ay napcam ben bugün ya..reçetelerde bitti..ciddi bi yazı yazayım ben ..sende çabuk gel ne yana gidiyosan...özdemir abi çok oturmasın tepede...hadi sıkma canını...benim canımın sıkıntısı ikimizede yeter şekerim...:)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim şiirlerindendir :)

    YanıtlaSil