Kayboldum

Kasım 15, 2005


Dün kütüphanemi düzenlemeye karar verdim. Bu sabah itibariyle evde durum bu.



Çok uzun, zahmetli bir uğraş. Hele içinde kitaplardan başka herşey de varsa. Biraz zamanda yolculuk yapmak oluyor. Bir kitabın arasından düşen mektup, fotoğraflar, minik bir el izi alıp götürüyor bir yerlere.


İşte öylesi bir seyahatteyim şu anda. Sesim çıkmazsa akşama kadar kitapların arasında arayın beni...

Sizin kütüphanenizde sadece kitap mı var?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bu işin içinden kaç saatte çıktın.???

    YanıtlaSil
  2. AY HANDAN..SABAHTAN BERİ SENİN BLOGUN KAPISINDA BEKLİYORUM İÇERİ GİRCEM DİYE.KIZ MADONNA KONSERİNDE BU KADAR BEKLEMEDİM .Bİ GÖRÜNTÜLENEMEDİN GİTTİN..
    ŞİMDİ KÜTÜPHANE Mİ ÇIKTI BAŞIMIZA?
    YA KIZIM YORUYORSUN KENDİNİ ŞU ÖLÜMLÜ DÜNYADA..BEN SANA DİYORUM BIRAK DAĞINIK KALSIN.SENİN EVDE KÜTÜPHANE Mİ VAR KIZ?KART ÇIKARTAYIM MI?OKUMAK İÇİN VERİRSİN Mİ KİTAP?İNSAN AMERİKAN BAR FALAN YAPTIRIR EVİNE..NAPCAN KÜTÜPHANEYİ..OKUYUPTA NAPCAN?Bİ HALT OLMUYOSUN KİTAP OKUYUNCA.
    SEN KÜTÜPHANEDEN MUTFAĞA GEÇERSİN GARANTİ.İYİ Kİ SENLE KOMŞU DEĞİLMİŞİZ.EN AZINDAN BURADA Bİ İKİ LAF EDEBİLİYORUZ.KAPI KOMŞUSU OLSAK;SENİN YÜZÜNÜ GÖRMEZMİŞİM BEN..
    ALLAHHHHHHH..BEN GİRDİM YA SENİN BLOGA..YAZARIM DAHA ANACIM..TUTMAYIN BENİ..BENİM Bİ SÜRÜ REÇETE İŞİM VAR BUGÜN..İMZA;KAŞE BİTMİYO...HÜLYA AVŞAR GİBİ NEREYİ GÖRSEM İMZA ATIYORUM..ÇOCUKTA YAPARIZ ;KARİYERDE..BEN EV TEMİZLEMİYORUM AMA..DAĞINIK HOŞUMA GİDİYO..KENDİMİ ZOR TOPARLIYORUM HANDAN..EVE GÜCÜM YETMİYOR VALLA.SENİN ÖTEKİ BLOGA GİRMEYE ÇALIŞCAM ŞİMDİ..ORAYADA ON SAATTE GİRERİM GARANTİ.SİMAYADA ULAŞAMADIM BUGÜN..AY AÇILMIYO KIZ BLOGLAR..ENGELLENİYOM MU NEDİR?OLABİLER Dİ Mİ?BEN ANLARIM YAKINDA..BEN GİDİYORUM ŞİMDİ..GELEBİLİRSEM GELİRİM GENE.YANİ AÇMAYI BAŞARABİLİRSEM BLOGUNU...HADİ KOLAY GELSİN ŞEKERİM.KIZ Bİ ÖZLÜ SÖZ YAZMAMIŞIN GALİBA..YAZSANA BİŞİLER..İKİ TOZ ALMA ARASI..HE HE ..ENTEL KAKILMIŞ SENİ:)

    YanıtlaSil
  3. walla benim kütüphaneye baktım da kitap hariç herşey warmış. bi ara bakiim icabına

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin handan, zor ya...

    YanıtlaSil
  5. gözüm yoruldu bakarken..
    kolay gelmiştir umarım...
    şöyle bi baktım da etrafa.. benim de artık kolları sıvama zamanım geldi galiba.

    YanıtlaSil
  6. Ben de severim böyle açıp karıştırıp,düzenlemeyi.Bak benimkinde neler var.Üst raflarda kitaplar,alt dolap kısmında eski değerli moda dergileri,renk kartelaları,eşimin teknik okul kitapları,cep telefonu,kamera kutuları içinde kabloları,bütün ödemeler ve fişler,garanti belgeleri,yabancı ülke seyahatlerinden arta kalan bozuk paralar,hediye gelmiş ,asılmamış minik tablolar,bir zamanlar çekilmiş,saklanan rötgen filmleri...

    YanıtlaSil