Bizim Evin Can Halleri

Kasım 14, 2005

Can'la başbaşa sinemaya gidebildiğimiz ender zamanlardan birinde, on dakikanın kayıplara karıştığı ve bize "ara" komutu verildiği o zaman dilimde torununa bakmakta olan anneanneyi aramayı daha uygun bulduk. Benim cep telefonumu bırakmıştık evde, Can'ınkini aldım aramak için.

Numarayı çevirdim, isim kısmında adım soyadım vardı. Birisi söylesin lütfen, kaç kişinin telefonunda eşinin numarasında adı soyadı yazar? "Canım" yaz, "Sevgilim" yaz, ya hadi hepsini bir kenara bırakalım sadece adımı yaz, elli bin tane Handan yok ya? Varsayalım ki oldu, bunlardan benimkinin mi soyadı olması gerekir?

Neyse benim bu isyanım karşısında Can açıklama yapma gereği hissetti. Efendim herkesin adı soyadı varmış zaten, öyle yazmış. Telefon rehberini açtım. Soyadı olan benden başka sadece bir kişi vardı. Onu görünce ve kendimi tutamadım daha fazla...Filmin ikinci yarısında gülmekten birşey seyredemedim.

Cep telefonunun rehberine cep telefonunun numarasını giren başka birisi varsa, hiç üzerine alınmasın.. Hah hah hah :)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Günaydın
    Bugünlerde yazılarından anladığım kadarı ile kendini çok iyi hissediyorsun.Bu da yazılarına yansıyınca çok hoşuma gidiyor.
    Ben nasıl hitap ediyorsam, ya da o insan bana neyi çağrıştırıyorsa öyle kaydederim ama asla soyadı ile değil.Aklıma bile gelmez.
    Sana bir sır,eşim "aşkım " diye kayıtlıdır genelde, ama eğer o günlerde beni kızdırcak bir şeyler yapmışsaéinatçıkeçi" diye çeviririm.
    Bir de bu arayan kişinin fotosunu gösteren telefonlar çıktığından beri çok eğlenir oldum.

    YanıtlaSil
  2. benimki de soyadımla kayıtlı. hatta ev telefonunu da benim numaram olarak kaydetmiş sanki kendisi başka yerde yaşıyor:)

    YanıtlaSil
  3. GÜNAYDINNNNNNNNN
    çok romantik bi olay...:P
    her evli çiftin başına işşallahıma...
    he he ..
    ay çok güldüm..
    ama eminim sen benden çok gülmüşündür...:)
    sanada iyi haftalar şekercim...
    bu arada sen benim telde ''handancım'' diye kayıtlısın..söle ilgili kişilere..yaaaaaaaaaaa....

    YanıtlaSil
  4. kız
    o dönene şeyler biraz daha dursun..benimde gözümü alıyo ama güsel görünüyo..ben zaten şaşı oluyorum yazarken..yazdıkımı okurken daha bi şaşı oluyorum o cıvıl cıvıllar yüzünden..
    bana bak..johnny deep abim hazırlama aşamasında şu an..bugün olmazsa yarın çıkacak benim blogda sahneye...
    ay henden..diyom ya hep..artiz dayanmıyo kız sana..:)

    YanıtlaSil
  5. kız;
    yol boylarında kaldım yahu..gel bi ara bloguma..astım istediklerini..bak bunlarıda beğenme..valla denişcez külahları...

    YanıtlaSil
  6. yani ben henüz evli değilim ama, bende de aynı durum söz konusu dersem inanır mısın?

    YanıtlaSil
  7. Dün kütüphaneme düştüğüm için gelip de cevap yazamadım.

    Evet Aslı, kendimi iyi hissediyorum, iyilik de hemen belli oluyor değil mi? "İnatçı Keçi" ha , o da güzelmiş :)

    Ha, ha Ezero, demek ev seninmiş neden kızıyorsun ki :)

    Daisy, neyse, kalkmış o dönen şeyler, gerçekten başımı döndürüyorlardı. Johnny'ye bakmaya geleceğim bir daha :)

    Siyaz, araba plakası ezberleme sorunu var galiba.

    Demek öyle E, sana bişi demiyorum, taraf tutmuşsun.

    Züper, çok erken başlamışsın canım, evlendikten sonra ne olacak hayal edemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hahahahah :))) Handaann, bak bu da diğer uç.
    Değişmiştir herhalde bu postun üzerinden yıllar geçmiiiş :)

    YanıtlaSil
  9. Sanırım soyadımı sildi nihayet Yasemin:-)

    YanıtlaSil