Dublaj

Kasım 19, 2005

İzmir'de okuma yazma bilen sinema izleyicisi yok mu hiç Allah aşkına.. Ben Harry Potter'ı orjinal dilinde izlemek istiyorum. Bütün sinemalar, bütün seanslar türkçe dublaj.Filmi 13 yaşından küçüklerin izlemesi de yasak olmasa yine bir nebze hak vereceğim ama. Hiçbir mantıklı izah bulamıyorum.

Büyük şehirmiş. Pöh...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. merhaba handan,

    blogumda yoktum iki gündür, cevaplayamadim hic yazdiklarini..umarim iyisindir görmeyeli..blogunu silmissin..oysa cok hostu..neyse, görüsürüz..hoscakal:=)

    sima....

    YanıtlaSil
  2. :) Simacım güzeldi ama beni böldü, oraya yazı yazınca ilk göz ağrıma ihanet ediyormuşum gibi gelmeye başladı. Öyle de takıntılarım vardır benim. Kimsenin de okuduğu yoktu zaten. Böyle karman çorman devam edeyim dedim.

    YanıtlaSil