Öcü

Kasım 23, 2005

Eee...Eee...Eee...
Uyusun yavrum ninni.
Uyusun da büyüsün ninni.
Uyumazsa,
Televizyonu açarım şimdi.
Eee...Eee...Eee...


Halide Karamahmutoğlu
Pervaneler





Bundan sonra ben buralarda da olacağım efendim.

Sessiz kalmayalım, seyirci olmayalım.

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. çarşamba gününün en fransız blogcusu olarak yellowdaisy geldi..daha yeni geldim alışverişten kız..valla blog yüzünden kapının önüne koyulmayacaksam;bugünkü alışveriş yüzünden koyulabilirim şekerim....cozutmuşum gene...cüzdan oldu düdük...param bitti..bana bak..sen istanbula gelince bi alışverişe çıkalım senle..benim birde o yüzümü gör..çok yüzsüz oluyom gerçi alışveriş yaparken...asker ceketi bulamadım ama istediğim gibi...moda ya şimdi..zaten darbe falan bekliyom ben...öyle bi durumda şık şıkıdım çıkamam ya sokağa di mi ama?züpere söyle görürsen..bana bi asker ceketi yollasın..dur ya ben gidip söylim...ben çıkıyorum şekerim tükkandan..kapatçam kepenkleri..hadi akşamın şekerlensin..bye:)

    YanıtlaSil