BİRdir Bir

Kasım 11, 2005

Uzun süredir aklımdaydı yapmak. Bu blog benim gibi karman çorman olduğundan yazılarım arada kayboluyorlardı. Onları farklı bir yere almaya karar verdim. Yeni yazılmış birşey yok içinde henüz ama okumak isteyenler buraya...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Günaydın
    Zaten arkadaşlarımın bloglarını okumaya zaman bulacağım diye kendimi paralıyorum.
    Sen şimdi bir tane daha blog çıkardın :)

    YanıtlaSil
  2. Hah hah :) Senden önce davranıp yazabilirsem eğer aklımdan geçenleri ben. Yakında sana link vererek , işte ,aslında ben bugün bunu diyecektim ama siz Aslı'ya bakın o yine yazmış benden önce diyeceğim.

    Yok korkma valla, toplamda aynı sayıda yazı olacak, daha fazla istesem de yazamam :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bi fark var bu iki blog arasında?.. Aslında şöyle bişi yapmamız lazım Handan, ikinci bir sitede indeksleme yapmalıyız.. Ama nasıl yapıcaz bilemiyorum.. Link, link de uğraşılmaz ki?

    YanıtlaSil