Aşk

Kasım 18, 2005

"Aşık olmak çok zor anne" dedi Metehan. "Cansu geçen gün İrem'lere gittim diye küsecekti az kalsın bana. Bugün de doğumgünü partisini söylemeyi unutmuşum. Neyse ki unuttuğum için söylemediğime inandı. Sonra ona aşık olan başkaları da var. Hediye vermiş birisi. Oysa ben sadece kalbimi veriyorum."

İnanamayan gözlerle bakıyorum . Bu kadar erken beklemiyordum doğrusu. Henüz 6 yaşında kalbini vermeye başladı benim oğlum, aman Allahım :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ne eğlenceli yaaaa
    Ben de oğluşumla kızların hakkında konuşmak ve onunla bunları paylaşmak istiyorum.Ay iyi ki oğluşum olmuş.
    Birlikte çıkar kız arkadaşına hediye alırız,diğer adayları nasıl nakavt edeceğimizi düşünürüz, ben cadalozluk yapar kızı kaparım :P

    YanıtlaSil
  2. :) Darısı başına Aslı. Evlenmeye ilk karar verdiğinde 3 yaşındaydı Metos :) Bakalım neler göreceğim daha.

    YanıtlaSil
  3. benim de bi oğlum olacaktı...

    YanıtlaSil
  4. Excellent, love it!
    » »

    YanıtlaSil