İnternet

Kasım 18, 2005

Ebelemiş Ece beni .

Günde ortalama kac saat internettesiniz?
Başında durmasam da sürekli bilgisayarım açık olduğundan hemen hep internetteyim. Bilgisayarı kapattığımda yalnızlık hissine kapılıyorum :)

Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?
Msn messenger'ı kullanıyorum. Annem, kardeşim ve uzaktaki arkadaşlarımla görüşebilmek için iyi oluyor. Son iki aydır bloglardan arkadaşlarım da oldu. Fakat ben çok fazla kimse online ise pek açmam msn yi, sevmiyorum herkese birden laf yetiştirmeye çalışmayı.

Kaç tane mail adresiniz var?
2 hotmail, 2 gmail.

Sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
Yok.

İnternet ortamında tanışıp, real yaşamınız da pekişen arkadaşlıklarınız var mı?
Daisy ile buluştum :) (İyi mi oldu bu kötü mü orası meçhul) . Ece ile mesajlaşıyoruz bir de .

İnternet uzerinden alışveriş yapıyor musunuz?
Ben pek yapmam ama Can bu konuda bayağı ilerledi artık.

Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın;" internet olmasaydı" .......
6 ay öncesine kadar zaten hayatımda pek yoktu internet. Bloğu açtıktan sonra bilgisayarın başından ayrılmaz oldum.
Herhalde internet olmasaydı, arkadaşlarımla buluşamayacağıma üzülürdüm. Gecenin bir yarısı , çocukları yatırmış ve rahatlamış olarak, kamera karşısına geçip yeni yaptırdığımız saçlarımızı birbirimize nasıl gösterirdik yoksa :) Ya da anneme, kardeşime nasıl el sallardı çocuklarım.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Korktum bak şimdi.
    Buluşmasam mı deyziyle :P

    YanıtlaSil
  2. Senin korkmana gerek yok da sizin yanınızdakiler ikinizden korksun bence Aslı :)

    YanıtlaSil
  3. ne diyonuz be yaaaaaaa..
    millette bi şi sanacak beni..
    bişiyim ben zaten..
    nası bişi bilmiyorum ama...
    günaydın dırı dım henden....:)

    YanıtlaSil
  4. :) Günaydın bişi daisy

    YanıtlaSil
  5. Handancığım iyi ki bu bloğu açmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Ha ha haaaa
    Savulun biz geliyoruuuuz.
    SFM
    (Superfreakmothers)

    YanıtlaSil
  7. bi şi dicem..

    ''daisy''
    ni ho ho ho..kız handan canım göbek atmak istiyo bugün..yapıştırsana bi oyun havası indireyim bilgi sayanıma...dünkü şarkıyı çok dinledim...
    dımdırı dırı dımdır nırı nırı nımmmmm..üf..ben oynamaya gidiyorum..bu biraz çalmadan oynar bizim teddybear gibi oldu ama...HE Bİ ONU OLMAMIŞTIM..üf sıkıldım ben ..yağmur yağıyo zaten...gıcık oldum gene ..

    YanıtlaSil