Kasım 15, 2005

Bilal'de gördüm, zorla kendimi ebelettim :)



Çikolata son zamanda seyrettiğim en keyifli filmlerdendi. Filmin özü ise bence bu iki sahnede :)


Damdaki Kemancı'da Tevye'nin kızlarının isteklerini yerine getirebilmek için eşini kandırma çabaları başka keyiflidir. Bu da 25 yıldan sonra birbirlerini sevdiklerini fark ettikleri sahneler.




GünaydınVietnam'da meşhur faks makinası(veya her ne ise o ) ve tabi ki " Goood Morning Vietnammm..."



İçimdeki Deniz'de kitabının basılıp da sevgilisinin getirmediği sahne beni etkilemişti. Postadan kitabın çıkması ile Sampedro'nun yüzünün aldığı hal.


Ve Karayip Korsanları. Filmin başında Jack Sparrow'un gelişindeki mağrur ifade çok güzeldi. Bir de gemiye çıkartma yapmak üzere giden lânetlilerin yürüyüşü .


L.A.dan Kaçış'ta Yılan'ın hapisten kurtulduğunda kendine Plissken dedirtmesi (Bu NYtan Kaçış'ta da vardı) ve tüm dünyanın elektriğini yok ettikten sonra sigarasını yaktığı son sahne.




Ölü Ozanlar Derneği'nde Mr. Keating'in okuldan ayrıldığı son sahne. "Hey captain , my captain.."




Yüzüklerin Efendisi'nde sahne çok ama, Faramir'in babasıyla konuşup ölüme gittiği ve Frodo'nun Sam'i yanından gönderdiği kısımlar bana hüzün verir.




Fotoğraflar Can'ın azmi sayesinde dvd lerden çıkartılmıştır. Teşekkür ederim Can.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Eline we emeğine sağlık handan bu bir. İkincisi bu iki blogu birleştirsen? ya da zamanla biri tasfiye edilecek mi onu belirtsen?(hani ööle bi durum warsa %50 ciwarindirim olur ki 3-5 postu satın alırız:P)
    3. sü de ben yazımı yazarken, kıskanabileceğim yazılar çıkacağını hiç düşünmemiştim :( pink de sen de kıskandırdınız resmen :) süper filmler...

    YanıtlaSil
  2. Bilal bu ne hızlı yorum, anonymousu bile geçmişsin :)

    Beğendiğine sevindim, gözlerim ağrıdı fotoğraflarla uğraşırken valla. Can sağolsun bilimum ayarlama yaptı da DVD lerden istediğim sahneleri çıkarttım.

    İki bloğu daha yeni ayırdım, dur biraz böyle kalsın :)

    YanıtlaSil
  3. anonymousları yakından tanırım, zamanlamalarını iyi biliyorum(bakınız beniim blog:P)
    bir de her seferinde sööliceğim ama yine her seferinde ertelediğim bişey war ki tam sırasıdır;
    senin profildeki resimle benim resme bakıyorum da tam zıt yönlere bakıyolar. Yani aynı şey için bakınıyor isek, birimiz kesinlikle olayı kaçırmış :P
    batmadan kaçayım bari

    YanıtlaSil
  4. ben de hiç düşünmemiştim bilali birgün kıskanacağımı. ama oldu bi kere işte.. :P

    YanıtlaSil
  5. Ha,ha hiç dikkat etmemiştim Bilal :)

    Haklısın Dharma, Johhny de Juliet de harika bu filmde. Aslında oyuncuların hepsi iyiydi şimdi haksızlık da etmeyeyim :)

    Keyifli şeyler yakalıyor Bilal gerçekten, napalım akıl edemeyince kopya çekiyorum ben de My.

    YanıtlaSil
  6. AZ KALDI HANDAN.YAKINDA KEŞFEDECEKLER BİZİ..BENDE BİR KLİP DAHA ÇEKİYOM BUGÜN..DAHA MONTAJ AŞAMASINDAYIM..YAKINDA ASARIM..HE HE ..:P

    YanıtlaSil