Bir

Kasım 18, 2005

Pılımı pırtımı toplayıp geldim. Silinen yorumlar için özür dilerim, onları nasıl taşıyacağımı bilemedim.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. benim adımda; oğlu cumartesi okul yok diye;beşiğinde rahat uyuması için ses etmeden ;uyanana dek bekleyen ve bu yüzden eczaneye geç gelen bir diğer hatun....
    kız kıyamadım uyandırmaya..sabahın köründe okula gidiyor hafta içi..benim oğlumda bana çekmiş..seviyor uykuyu..seninkiler gibi değil..
    kız bu tepedeki Bilal resimdeki adam mı?he he ...ne manken arkadaşların var kız...
    handan akşam bi papates kızarttım...bi yamuk bişiler oldu..görsen bayılırdın gülmekten..
    ay ne çok yazı birikmiş sende..ben dün uyumaktan göremedim hiç bişey..aşağı kata geçiyom şimdi...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin.Buradan takip etmek daha iyi oluyor.İyi hafta sonları diliyorum sana ve herkese...

    YanıtlaSil
  3. Hoşbuldum arkadaşlar.. Pek ferahladım doğrusu :) Düzenlemeye çalışmıştım ama, dedim ki sonra amaaan bırak dağınık kalsın, böyle daha güzel.

    YanıtlaSil