Günaydın

Kasım 09, 2005

Bu sabah şarkımız E den , buyrun efendim.

Teşekkür ederim, severim bu şarkıyı, sayende güne keyifli bir açılış yaptım.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günaydın dırı dım..
    ayol hatun dj oldu başımıza..
    ben bi şarkı istiycektim..ne yana istediğimi bilkirsin sen..benim muhite hımmmmm tarkandan bounce miydi boncuk muydu neydi onu gönderin lütfen...
    daha isteyebiliyormuyum aceba?
    hımmm duran duran dan notorius olabiler..hımmmm sonra biraz da samantha foxtan baby baby ı wanna fell your body felan olabilir..ayrıca modern talkingde yolla..franki goes to hollywood da isterim...nostalcik değilmiydik kızım..yolla işte allah ne verdiyse...
    bende vjlik yapacam...çok özendim şimdi...klip asayım bende bugün bloguma...senin bi istedikin klip varsa çekinme söyle..bulur asarım senin için...aaaa kız senin için yeni baştan klip bile çekerim ben....kimle çekeyim sen onu söyle..hakkı bulut;fatih ürek falan demede bana:P

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnnnnnnnnnn
    Bu sabah erkenciyim.Bugün işler sakin ,bloğunu bir ziyaret edeyim dedim.Şarkı olayı güzel.Bloglarda ilginç ilginç fikirler ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben sana bir Duran Duran şarkısı göndereceğim Daisycim. Klipde Johnny Depp oynasın hayatım, ama ben de olmalıyım tabi o varsa :)

    Günaydın Nilüfer, bak bir daha dünkü gibi geç kalma, alıştım ben senin günaydınlarına, merak ediyorum gelmeyince erkenden :)

    YanıtlaSil