Rastgele 20 Şey

Kasım 02, 2005

Nilüfer ebelemiş beni :)

  • Sabahın ilk saatleri ve gecenin ilerleyen saatleri. Sessiz, huzurlu kendime ayırabildiğim zamanlar.
  • Puzzle yapmak. Elimdeki küçük parçanın nereye konulacağı dışında birşey düşünmediğimden zihnimi dinlendiriyor.
  • Sevdiklerime her fırsatta sarılmak. Pozitif enerjinin beni kapladığını hissederim.
  • Yağmur yağınca su birikintilerine basmak, sonbaharda kuru yaprakların içinden yürümek. Çimenlerde çıplak ayakla dolaşmak.
  • Sevdiğim kitapları tekrar tekrar okumak. Geçen zaman içerisinde farklı farklı şeyler kazandığıma inanıyorum . Ama sevmediğim kitabı da bitirmeye uğraşmam doğrusu.
  • Yemek yapmak, arkadaşlarımı yemeğe davet etmek. Pratik yemeklerim vardır. Bir saatte bile hazırlayabilirim sofra. Ama pasta börek hiç anlamam.
  • Sevdiklerime hediye vermek.
  • Dağınık evin toparlanıp temizlenmesinin ardından yaşanan keyif ve huzur. Aksi halde mutsuz olduğumu farkettim.
  • Yazı yazmak. Bir cümle bile olsa bana keyif veren bir yazının ardından hissettiğim mutluluk.
  • Arkadaşlarımla sohbet. Şanslı bir insanım, yanımda olmasalar da çok arkadaşım var. Beni anlayan, anlamadıklarında bile yargılamadan, anlayışla karşılayacaklarını bildiğim, varlıkları kendimi iyi hissettiren arkadaşlarım olduğu için mutluyum.
  • Dans etmek. Yemek yaparken, ev süpürürken, yürüyüş yaparken hiç fark etmez, müziğim varsa dans ederim.
  • Kitapçı ve oyuncakçı dolaşmak.
  • Film seyretmek. Eskiden sadece sinemada seyrederdim, DVD ve ses sistemi ile evde de seyretmek keyifli oldu. Ama çok zor film beğenirim.Bir de orjinal dilinde olmalı seyrettiğim film.
  • Scrabble oynamak.
  • Kışın soğuk havalarda, sıcacık çayım elimde, battaniyeye sarılıp kitap okumak.
  • Oğluşların gülümseyişleri. Öpücükleri. Uykudaki masum halleri.
  • Yeni yerler görmek, tarihi kalıntıları gezmek. Tatil deyince aynı yerde oturup durmayı sevmem. Genelde haritadan gidilecek istikamet seçip yola koyuluruz.
  • Fotoğraf çekmek. Zaten paylaşıyorum çoğunu burada. Blogdaki fotoğraflar bir ikisi hariç benim çektiklerim.
  • Bahçe ile uğraşmak. Toprak çapalamak. Diktiğim bir gülün açmasını görmek.
  • Duran Duran, Aha, Alphaville, Metallica, Megadeth, Bon Jovi, Aerosmith, King Krimson, Iron Maiden, Manowar, Guns N Roses, Beatles, U2, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam... Ve aklıma şu anda gelmeyen diğerleri. Hayatımdaki susmayan sesler.

Asmakilit, Ece, Le Jardin şimdiye kadar ebelenmediyseniz ben de sizleri ebeleyeyim bakalım :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Teşekkürler Handan .Zevkle okudum yazdıklarını.Gerçekten çok pozitif bir insansın.Yemek konusunda ben senden ders alayım.Bu konuda sınıfta kalırım mutlaka.Hamur işleri konusunda da ben sana yardım ederim :-))Senin,ailenin ve herkesin Bayramı Mübarek olsun.Hayırlı Bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Handan'cığım:)

    YanıtlaSil
  3. Nilüfer canım hamur işi çekince hemen iyi yapan birilerine sipariş veriyorum. Seni de ekledim listeme:) Yemek konusunda en pratik yemekler dersi verebilirim.

    Teşekkür ederim E, gerçek bayramı çocuklarımın gözünde görüyorum şimdi.

    Okudum senin 20 maddeni (Numaracı, 19 madde olmuş o :), ben teşekkür ederim Ece.

    YanıtlaSil