GÜNAYDIN

Kasım 08, 2005

Hem nostaljik , hem kıpır kıpır. Beatles'ın en sevdiğim şarkılarından biri. (Şarkıyı kırmızı yazdıysak bir anlamı var, tıklayın yükleyin yani :) Salı sabahı sendromuna birebir.

Bu sabah "günaydın"ları duymak istiyorum :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydın dın dırıdım dırıdım...
    bitti di mi temizlikin?ilgilenceksin di mi artık benimle?
    ay ne kakılmış hatun oldun ya handan...beatles felan demişin...bak ..okuyorum artık ..sonra yazıyom...bilirsin ben önce yorum yazar..sonra okurum yazıları...ters hatun...
    handencım....ben şimdi bi blogumu temizliyim...bi ihtiyacın olursa ses et bana...akşama bi kap yemek yapar getiririm sana..sen yemekte yapamamışındır temizlikten...ay dikildi handanımın saçları gene sinirden...iyi be ya..gittim işte...hadi ..tekrar günaydın dırı dım...gelcem gene teftişe....:)

    YanıtlaSil
  2. günaydııııııııııııın

    YanıtlaSil
  3. Gunaydııııııııın

    YanıtlaSil
  4. Günaaaaaaaaaaaaaaaydııııııııııııın

    İyi bakmışmıyım İzmir'e.Bak deprem meprem olmadı,hava serindi ama güneş açıktı.Yanlız ayağımı sürümüşüm biraz kalabalıktı.

    Ben severim bu grubu.Dur bir dinleyeyim

    YanıtlaSil
  5. Daisy canım, göndermedin yemek, pişirmek zorunda kaldım bak, yıktın beni valla :)

    Nymphia, Gece size de günaydın diyeceğim ama vakit öğleyi geçti, olsun canım gününüz aydın olsun yine de .

    Aslı, iyi bakmışsın canım, ama şanssız dönemde gelmişsin, pazardan beri bahar havası var İzmir 'de, günlük güneşlik.

    Ha, ha, ha öyle miymiş, bak bunu bilmiyordum E :) Senin de aydın olsun günün.

    YanıtlaSil
  6. Günaydın diyemeyeceğim çünkü saat 16:20 şu an.İşler yoğun olduğu için ancak bloğuna bakabildim bugün.Bende iyi akşamlar diyeyim o zaman :-)))

    YanıtlaSil
  7. Sana da iyi akşamlar Nilüfer.

    YanıtlaSil