Ağır

Kasım 23, 2005

Bir ağrı çöreklenmiş başıma, gitmiyor. Ağrı ve ben bütünleşiyoruz zamanla. Asıl korkum şu ki hissedemeyeceğim onu yakında.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. hissetmemek,hissedememek ne kadar kötü.
    allah kimseye baş agrısı vermesin. çok iyi bilirim,benim başım agrımaya başladımı bir hafta da zor gecer.

    YanıtlaSil
  2. AYŞEMSİ DAİSYYYYY GELDİİİİİİİİİ
    heee.
    derin bi anlam var şimdi burda..
    hissedemicem derken;bi gün ölcem felan o yüzden mi hissedemicem demek istedin....töbe töbe..
    ya da apranax içtin..45 dakkada kesiyo o ağrıyı..
    canımda çörek istedi şimdi..çöreklendi falan demişin ya..
    peynirli bi çörek nası güzel olurdu şimcik...kuru kuru çay içiyom deminden beri..ay günaydın kız..unuttum demeyi gene...günün şekerlensin bugün ...ben bugün alışverişe çıkcam..biraz takılcam buralara...saçacam paraları ...sana ne alim kız..ay herbişeyin var allaha şükür...ben aşağı katlara gidiyom..sonra bloguma gitçem..bön bön yazı ekle kısmına bakcam...:P

    YanıtlaSil