Beni Seviyor musun Sevgilim ?

Kasım 18, 2005

Beni seviyor musun sevgilim? Nedir bu sevmek denilen şey? Yanından uzaklara sürüklensem ben mi olurdum aradığın, alışkanlıkların mı yoksa?

Beni seviyor musun sevgilim? Nedir bu sevmek denilen şey? Hiç aralıksız konuşmak mı yanyanayken, bütün sözler söylenmiş gibi huzurla susmak mı yoksa?

Beni seviyor musun sevgilim? Nedir bu sevmek denilen şey? Bakarken gördüğün ben miyim karşında, yıllar yıllar öncesinden anılar mı yoksa?

Durup gelincik topluyorsun yol kenarından sevdiğim için. Gece yorganı çekiyorsun omuzlarıma. Ağlamak istediğimde kolların sarıyor. Ellerimi tutuyorsun her fırsatta.

Beni seviyor musun sevgilim? Nedir bu sevmek denilen şey? Rastlamasaydık birbirimize, şimdi başkalarının kollarında mı olurdun , yalnız gecelerin bekleyerek mi geçerdi yoksa?

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Seni seviyorum Bi Tanem
    Sen vazgeçemediğim Alışkanlığım,
    Seni seviyorum Aşkım
    Sen dudağımdan düşmeyen Duamsın.
    Seni seviyorum Hayatım
    Sen benim İlk Aşkım,
    Seni seviyorum Canım
    Sen en heğerli Hatıramsın.

    Seni seviyorum Sevgilim,
    Tarif edemem ne olduğunu,
    Bilemem karşılaşmasaydık...
    Ben SADEce Seni Seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sen bulduğuma inanamadığım vaha
    İçmeye kanamadığım deryasın
    Sen pembe hayallerin prensesi
    Gördüğüm bütün ruyaların resmisin

    Sen yüreğimdeki tatlı acı
    İyileşmeyecek olan sancısın
    Sen çocuklarımın annesi
    Tüten ocağımın ateşisin

    Sen durgunluğumun nedeni
    Sen sebepsiz neşemin gerekçesi
    Sen,
    Mutluluğun ta kendisisin...

    YanıtlaSil
  3. Bir saksıda çiçek vardı sana vermiştim
    Solmuştu açmıştı sevinmiştik
    Gündüzdü sıcaktı, biz çocuktuk
    sularla oynardık
    Geceydi serindi, değildi sessiz,
    Ses bizdik.
    Birbirimizde büyüdük
    Aşk bize bakar, başımızı okşardı
    Uzak olmak bizim harcımız mıydı?

    Dedim uzaklarda aşk ölür
    Aşk uzakta da vardır dediler
    Dedim aşk yanında değilse nedir
    Kurgudur, düşüncedir dediler
    Dedim dediğiniz aşk değil
    Aşk kurgulanmaz, kurgu bir düştür
    Oysa gerçektir, yaşamdır aşk
    Aşk yanında olabilme gücüdür

    Şimdi koca bir deniz ben sandal
    Üşürüm kocaman bir rüzgar
    Sabah olmuş ben uyuyakalmışım
    Sen yoksun
    Sular almış seni götürmüş
    Gitsem gidemem geri gelirsen?

    Dursam duramam sesini bulmalıyım
    Ben burada kitliyim.

    Aşk duy beni dedim, ben burada kitliyim
    duydu beni dedi
    "giden kalan kadar zorunludur uzak olmaya"

    aşk durdu baktı ne yapacağım
    sordum
    "ne kadar dayanırsın uzak olmaya"
    "hiç" dedi

    kilitleri kırdım, çözüldüm.
    sular beni itti işte o zaman
    kıyını buldum yolunu buldum seni buldum.
    Bir daha sormadım bir şey aşka
    Sana sordum.

    Dedim uzakta da var mıdır aşk
    Uzak olmak aşkın gücü müdür?
    Dedin yanında çoğalıyorum
    Dedim çoğalır mısın ben gitsem, karşı kıyıya
    Dedin ben burda sensiz ölüyorum
    Dedim niçin burdasın öyleyse

    Dedin zorundayım, biliyorsun
    Bilirim dedim, yine de sorarım
    Yaşam zor bilirim
    Dışında gelişir bazen götürür sular
    Ama gelirsin değil mi geri,
    Gelirim dedin,
    Başını eğme öyleyse, gel dedim...

    Aşkı suları geceyi saksıyı aldım döndüm odama
    Aşk sokuldu bana, aşk suskun
    Dedi bana Ölmeyeceğim değil mi
    Dedim
    Benzemezsin sen öteki, uzak, yenik aşklara,
    yaşamsın

    Sen bizim direncimizsin
    Ölmeyeceksin..

    Güneş doğuyor denize,
    Ilındı su
    Direncim dalgalar
    Köpürün, köpürün ki o gelsin
    Ben sandal, ben yarım, ben deli,
    Koşarım kıyıdan kıyıya şimdi
    Aşk ne zaman suskundur
    Ne zaman değil
    Köpürün ki herkes bilsin.

    YanıtlaSil
  4. CANLARIM ALLAH AŞKINIZI DAİM ETSİN SEVGİNİZ SONSUZ AŞKINIZ HİÇ SÖNMEYEN Bİ ATEŞ OLSUN...

    YanıtlaSil
  5. ay dikenlerim tüy tüy oldu..bu nası sevgi ah;bu nası mutluluk.cancığıda cevap vermiş...çok asortik ailesiniz he..o da laptopundan diğer odadan mı cevap verdi sana kız?.
    allah daim etsin...hep mutlu olun...kelebekler uçuşsun evinizde..ay güve değil kız..aşk kelebekleri...
    sonracıma evlatlarınızda bilsin kıymetinizi büyüyünce..ay koca karılığım tuttu gene...
    ne güzel kıııı...
    ne mutlu kocana...seni bulmuş...:)

    YanıtlaSil