Zincir

Kasım 22, 2005

Canım oyun oynamak istedi bu akşam. Aşağıya bir cümle yazacağım, benden sonra gelen o cümlenin içinden bir kelime seçip onunla cümle kuracak.

Bakalım neler çıkacak.

Hadi canım, üşenmeyin... En güzel cümle yarışması yapıcam sonra :)


"Cümleler ilk söyleyenlere ait olsaydı bugün konuşacak birşey bulamazdık.."

Bunu kim söylemişti hatırlayan varsa söylesin bana, bulamıyorum kimin olduğunu..

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. hiç BİRŞEY gelmiyor aklıma..

    nasıl ama?..beğendin mi?...bana verirsin artık ödülü..çok düşündüm aklıma bişey gelmemesi için..:))hiii dövcek beni şimdi..
    ben gidiyorum şekerim..hadi iyi akşamlarrrrrrrrrr....

    YanıtlaSil
  2. Eğer sıkıldığında derdini anlatmak için ( konuşacak ) birini aradığında, ne kadar uzak olsakta ben hep sana destek olacağım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Oldukça uzun bir cümle oldu değil mi Handan :-)))

    YanıtlaSil
  4. Aynı "cümleler" doğru zamanda kullanılsa, ayrılığı değil, aşkı koyardı ortaya

    YanıtlaSil
  5. Gerçek hayatın "bugün"den ibarettir. Çünkü geçmişini de geleceğini de "bugün"ler oluşturur.

    YanıtlaSil