Aah Ah

Kasım 19, 2005

Çocuklardan önce....

İki tane burger menu lütfen. Evet içecek kola olsun.

Bugün...

(Derin bir nefes alınır zira karşımdakinin beni dinleyecek sadece 15 saniyesi vardır)

İki tane çocuk menusu istiyorum. Birisi köfte birisi tavuk. Ama sade olacaklar, içine hiçbirşey koymayın.

Bir dakika daha bitirmedim ki . İçecek limonlu ıce tea. İçine de biraz kaynar su eklerseniz iyi olur.

(Gitmekte olan elemanı çağırarak) İki tane de burger menu alayım. Buzsuz diyet kola. Hayır büyük seçim olmasın. (Arkada buzlu hazırlanan bardakları görünce, bağırarak)Kolalar buzsuz olacaktı.

Dört mü beş mi istiyorsun oğlum? Ya o ya o, ikisi birden olmaz.. Tamam. Dört ve yedi numaralı oyuncakları istiyoruz. Ice tealere sıcak su koydunuz mu?

Acısos ve barbekü sos da alabilir miyim lütfen.

Oh....

Bu sefer de sipariş vermeyi başardım....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ay aynı benim fast fodd maceralarım..

    ayrana sıcak su lütfen
    erkek çocuk oyuncağı olcak..
    pipet olmadan içmez..
    ketçap dayanmaz
    peçete sürüsüne bereket..
    ağzının yerini şaşırma durumları malum ufaklıkta..
    kız acı sosu bi ara vermiyolardı..ben bayılıyorum acı sosa..piyasadada bulamadım öyle acı..biliyosan söyle bana şişeyle nereden alabilirim onu...
    henden..
    ben şiirli blogumu hazırlıyom...özendim ya sana..kusur kalmim bende..orda uğraşıyom şimdi..açılışa beklerim anacım...:P

    YanıtlaSil
  2. Amiin Dharma, evet her sipariş böyle, içime sıkıntı basıyor artık.

    Kız Daisy ben sildim sen blog mu hazırlıyorsun. Gelip bakıcam şimdi.

    YanıtlaSil
  3. Aile planlamasına uyalım
    İmza
    McDonald

    YanıtlaSil
  4. :) Bayıldım bu sipariş işine.

    YanıtlaSil