Akla Zarar Telefonlar

Kasım 24, 2005

-Alooo, kimsiniz?
-Alooo, kimle görüşüyorum?
-Alooo, orası neresi?

Telefonu açıp da bu sözleri duyunca bir anda kan beynime sıçrıyor. Kardeşim önce kendini tanıt, kimsin nesin, ondan sonra sor kimi soracaksan. Ben ne diye sana söylüyor muşum kim olduğumu?

Bir de çalışırken tüylerimi diken diken yapan bir cümle vardı ki ona da değinmeden geçemeyeceğim.

-Aloo, hesap baaakiyesi alabilir miyim?
-Hay dilini eşek arısı soksun. Hesap baaakiyesi değil hesap bakiyesi...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. _aloo mahmut abi naber
    _iyi senden naber
    _nolsun bee her zamanki gibi
    _...
    _...
    _ee şey ben aslında mahmut değilim bi anda mahmut olmak nasıl bi duygu olduğunu düşündüm acaba nasıl olur
    _şeey bende yannış aramıştım zaten ama geç farkettim şey olunca şeyy oldu yani ne bilim
    _...
    _...
    _iyi geceler , mahmut abiye selam söle

    _sizede iyi geceler, söylerim

    YanıtlaSil
  2. Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

    YanıtlaSil