Zezelenmişim

Kasım 20, 2005

Efendim zezelenmişim. Açıklamalar burada mevcut. Ne yazacağımı düşünürken zezeden ilham aldım.

Yıl 1988, üniversite ikinci sınıf, istatistik dersi, ertesi gün vize olacak, hocamız son bir tekrar yapıp sorularımızı yanıtlıyor. Benim kafama takılan bir soru var, gereksiz ama, soru nitekim, dersin bitmesine yakın soruyorum onu. Bana bakıyor ve kısa bir cevap veriyor. " 24 saatten az zamanın kaldı çalışsan iyi olur" Yer yarılsa dibine girsem oluyorum ama yapacak birşey yok.

Hâlâ 1988, aynı sınıf, yukardaki olayın geçmesinden bir hafta sonraki istatistik dersi. Sınavı okumuş olan hoca istatistikçi ya tahtaya sonuçların grafiğini çiziyor, 90 alan 1 kişi var. Herkes kim olduğunu merak ediyor haliyle. Bilin bakalım kim? Sınıftan çıkarken hoca ile karşılaşıyoruz, gülümseyerek ona bakıp " 24 saati nasıl değerlendirmişim hocam?" diyorum ki aslında buna gülümseme demek az olur. İşte bu da en keyif aldığım anlardan biridir.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. VAY VAY VAY

    Günaydın o senelerde ağzı kulaklarına varmış, bugünlerde iki afacan peşinde koşarken ağzı kulaklarına varmayı unutan pek gizemli kadın

    YanıtlaSil
  2. Zeze, o kadar dağılmış ki kimi zezeleyeceğimi bilemedim, senden bana kimse kalmamış :)

    Günaydın Aslı, onların peşinden koşan kendi halime gülüyorum şimdi de :)

    YanıtlaSil
  3. ...
    Handan Hanım,merhaba!...

    Yaşamınızın her anını son 24 saatinizmiş gibi değerlendirebilmenizi ve 1988 neşesiyle hep gülümsemenizi dilerim...

    Her daim mutlu olunuz...

    Mutluluğunuz bize de geçsin...
    ...
    Esen kalınız...

    Ve her daim;

    AŞK OLSUN!...

    Saygı ve sevgimle...

    MERT

    YanıtlaSil
  4. Looking for information and found it at this great site... » »

    YanıtlaSil