Canım Öğretmenim

Kasım 24, 2005

Sevgi sınavına geldik
Yokla biraz öğretmenim
Anılarımız sararmış
Akla biraz öğretmenim.

Biz vaz geçemediklerin
Suladığın çiçeklerin
Biz çok emek verdiklerin
Kokla biraz öğretmenim

Görünce çocuklarını
Yaşadın ilkbaharını
Ne olur göz yaşlarını
Sakla biraz öğretmenim.

Canım öğretmenim.

Fethi Karamahmutoğlu

Bütün öğretmenlerimizin, annelerin ve babaların öğretmenler günü kutlu olsun.

Baş öğretmen ATATÜRK, İlkokul öğretmenim Sevgi AKIN, hem arkadaşım hem öğretmenim Naime BİNGÖL ve ilk öğretmenim sevgili babam Fethi KARAMAHMUTOĞLU'nu rahmetle anıyorum...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günaydındırıdım..dımdırıdırım dırı dırı dım..
    ayşemsi deyzi sölüyo şimdi...iyi dinle
    ENDAMIN YETERRRRRRRR GÖZLERİN YETERRRRR.UĞRAMASIN HENDEN SANAAAAA.NE HÜZÜN NE DE KEDERRRRR
    çok ciddi olmuş bugünkü yazı..yok yani hep ciddi yazıyosunda sen bu pek bi anlamlı olmuş..yok ötekilerde anlamlıda..AY İLTİFAT ETMESİNİ BİLE BECEREMİYORUM BEN YA...
    bende yazacam bu konuyla ilgili bişiler...öykündüm şimdi sana..
    he he ..kocan çıkarmadı mı kız seni pazara?üzgün ve süzgün gizemli kadın...beni koymadı akşam kapının önüne...önce bi sordu ne kadar harcadın diye...sölemek istemedim..sonra mecbur kaldım söylemeye...
    ama çok anlayışlı davrandı..anlamayacakta ne yapacak zaten...harcamışım işte...:P
    ben güzel resimler asayım şimdi bloguma..seninde için açılsın biraz...depreşif yaptım senide kendim gibi...hadi kaçtım ben...tüm öğretmenlere saygı ve sevgiler yollayalım burada...babacığınında mekanı cennet olsun....byeeeeeeeeee:)

    YanıtlaSil
  2. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü kutluyorum.

    YanıtlaSil
  3. ...
    Handan Hanım,

    Başöğretmen'den babanıza,tüm öğretmenlerimizi yad eden yüreğinizle BİN YAŞAYINIZ!...

    Babanızın dizeleriyle haklarını asla ödeyemeyeceğimiz öğretmenlerimize selam yollayalım ve Allah,şairden de,öğretmenlerden de,yadımıza sevdiklerimizi düşüren den de razı olsun diyelim...

    Esen kalınız...

    Ve her daim;

    AŞK OLSUN!...

    Saygı ve sevgimle...

    MERT

    YanıtlaSil