Sahilde

Kasım 28, 2005

Bahardan kalma bir gün vardı dün İzmir'de. Dayanamayıp deniz kıyısına attık kendimizi. Bir de ne görelim herkes orada...


Ece etrafı seyrediyordu keyifle.
Cim zıkkımın dibinde güzel bir köşe bulmuş güneşleniyordu.
Daisy ile Sima nihayet buluşmuşlar, pek sevindim onları birlikte görünce.
Bilal pazar tatil dememiş ders veriyordu öğrencilerine.
Bunca gürültünün orasında böyle güzel uyuyan olsa olsa Erol'un köpeğidir dedim ama bulamadım kendisini oralarda.
Sevgiler kanat açmış gidiyorlardı selam yolladım Mehmet Pazar'a.





Le Jardin her zamanki gibi renkli ve bakımlıydı, görür görmez tanıdım.










Nymphia saklanmıştı bir yerlere elma dersem çık dedim ama çıkmadı.

Güneş parlarken Gecenin sudaki aksini görünce şaşırdım doğrusu, gelme zamanını bekliyordu sessizce.
Asmakilit (sağda en üstteki:) hararetli bir futbol tartışmasındaydı, arkası dönük olduğu için beni görmedi. (Geçmiş olsun bu arada, ha ha ha )
Sanki çocuk parkında Aslı ile Selen'i görür gibi oldum ama çocukların peşinde koştururken yakalayamadım.

Bir ara dalgalanan Vişne durulmuş sakinleşmiş her zamanki huzuruyla pazar keyfi yapıyordu.
Zeze herkese laf yetiştirmeye çalışıyordu yine.
Hasan Cengiz sandalhanesinde keyif yapıyordu.








    Bazı izlere rastladım Derin İz'den, gerçi hafif kılık değiştirmişti D yerine L yazıp ama şıp diye tanıdım. İskelede uzanmış doğayla içiçe yaşamayı düşünen Ufuk suya atlayıp nefesini tutmaya çalışınca fotoğraflayamadım.

    Denizkumu tanesi rakı meze falan rastlamadım ama bazı izler takıldı gözüme, acaba dedim?


    Züper yıkılmış bir haldeydi, diyecek söz bulamadım, daha sayacağı şafak çook.

    Uzaktan mavilikte kalan beyaz görünce Çiğdem olduğunu anlayarak el salladım.








    Keyifli bir pazartesi geçirmeniz dileğimle... Sevgi dolu bir haftaya açılsın sabahınız. İyi ki varsınız..

    Benzer yazılarım

    37 Yorum yap

    1. :)) harika olmuş..
      kendimi iyi hissetmemi sağladın Handan,sağolasın :))

      YanıtlaSil
    2. Teşekkür ederim asmakilit. Yapması çıldırtıcıydı ama umarım okuması keyifli olmuştur :)

      YanıtlaSil
    3. Harikasın Handan,

      çok beğendim.Haftaya iyi başlayacağım.

      (YİNE Mİ YİNE Mİ ÇOCUK PEŞİNDE KOŞTURUYORUM DEMEKTEN KENDİMİ ALAMASAMDA !!!)

      YanıtlaSil
    4. Ha ha ha Aslı, anne olmak zor nitekim :)

      YanıtlaSil
    5. Tek kelime ile harikaaaa...,hafta sonu rehavetinden sonra pazartesi sabahı hiç çekilmez iş yerinde, ama sayfanı açtım ki tüm arkadaşların rol aldığı bir film ekranda!, seyretmek o kadar iyi geldi ki,gülümsemem hala dudaklarımda...Ne güzel bir pazar geçirdik ama dimi dün hep birlikte:)) Ellerine yüreğine sağlık metebilge'cim..

      YanıtlaSil
    6. heeeee geldim ben zıkkımın dibinden
      başımada güneş geçti güneşlenirkene

      YanıtlaSil
    7. Teşekkür ederim le jardin, gülümsemen eksilmesin hiç.

      YanıtlaSil
    8. Güneş geçer başına dediydim ben sana cim, bak kapkara olmuştun oralarda, hadi bakem yaz bişiler de gelip okuyalım artık :)

      YanıtlaSil
    9. :)) Süper olmuş. Sen de iyi ki varsın.

      YanıtlaSil
    10. Harikaaaa! çok orjinal bir fikir. tebrik ederim. Tek kelimeyle bayıldım.

      YanıtlaSil
    11. handancım;
      gelmişin kızmışın kızmışın gitmişin...he he ..ama ben vatanı kurtarıyodum o vakit..
      istanbuldada 2 gündür hava pek güzel.ve ben çok tedirgin oluyorum..çünkü kış ortası hava sıcaklayınca korkarım ben..deprem psikozları yani..ışıkara yok bi alakası diyor ama ben inanmıyorum..
      ben şimdi diğer çıkma katıma gitçem..bi ara gel..korkunç şeyler ascam oraya...korkunç birde yazı yazcam...senin depresyon geçmiştir pazar günü..gel bi deprosyonlayayım seni şekerim..:)
      not:günaydınnnnnn..şekerli bir gün olsun...

      YanıtlaSil
    12. bende oldukça yogun başladım bugune.
      şimdi yemegimi yedim geldim. iyiki sende varsın ve güzel yazıların. ama ben armut demenizi bekliyordum. tersim de biraz :P. bakalım sayıyorum kaç kişi özlemiş ona göre gelcem. henüz özleyen bir asma var demek ki.. daha gelemeyebilirim..böyle uzaktan izlemekte iyi oluyor. sitedeki çalışmaların nasıl gidiyor?

      YanıtlaSil
    13. Size selam getirmeşem, amasyadan, değil tabiki:) telefondan. Zuperden selamlar. Sizin aracılığınız ile tüm blogculara. sevgilerle hoş kalın efendim. (lunkfu)

      YanıtlaSil
    14. handan,

      harika olmus, sabah geldim baktim ama yorum yazmak istedim sayfa acilmadi. ancak sonlara yetistim gene herzamanki gibi. demek inciraltindaydiniz:=) ayni sandali cekmissin hemde, o kediyi biliyorum ben, yavrulari yokmuydu:=) cok hos olmus, tekrar tesekkürler...

      YanıtlaSil
    15. bi dahaki pazar yine buluşalım :)
      çok tatlısın sen handan :)

      YanıtlaSil
    16. Gece, Selen teşekkür ederim.

      Daisy sen yine okumadan yorum yazıp gitmişsin belli :)Ah ah...

      Nimpi, ben de yazayım birşeyler bari :) Armuuuut ...

      Sir Lunkfu, seni görmek ne güzel. Sen de bizlerden selam söyle Züper'e.

      Simacım, Can'la beraber gezerken zaten hep kulaklarını çınlattık. Hele o benden daha dikkatliymiş, bak Sima buranın da fotoğrafını çekmişti, şu da vardı diye bana gösterip durdu. Çok ani bir kararla gittik (ben mutfak temizleyecektim güya ama sonra deli miyim diyerek attım kendimi dışarı) yoksa sana da haber verip buluşmak isterdim doğrusu :)

      YanıtlaSil
    17. Arkadaşlar. Lütfen, sessiz olun. Sandalımda hafiften kestiriyorum...

      YanıtlaSil
    18. Teşekkür ederim Vişne, buluşalım :)

      YanıtlaSil
    19. YA EN GÜZEL BEN OLMUŞUM..KELEBEK.. :P
      BAYILIRIM..
      SAĞOL HANDAN'CIĞIM...

      YanıtlaSil
    20. hahha süper Handan ellerine sağlık,
      :))) harika olmuş tşk. En L halimle

      YanıtlaSil
    21. Sandalda uyuyan benim... öyle dalmışım ki, ismimi yazmayı unutmuşum yorumda..

      YanıtlaSil
    22. Sen de sağol Ece.

      L halin de güzelmiş Derin İz :)Nasıl yakaladım ama.

      Hah, kırkyılda bir Sima yazdı diye atladım isimsiz yoruma o da sen miydin şimdi Hasan Cengiz :) Allahım sen beni anonymousun gazabından koru amin.

      YanıtlaSil
    23. Anonymous said...
      Arkadaşlar. Lütfen, sessiz olun. Sandalımda hafiften kestiriyorum...

      28 Kasım, 2005 14:14

      -_______________

      handan sen bana dogru cevap verdin. hc nin mesaji bu:=) benimkinin biraz altinda.

      sima

      YanıtlaSil
    24. Sağol Sima, karıştım iyice ben :)Gözlük numarasını mı değiştirsem ne? Dünden beri fotoğraflarla boğuşup link verirken son gri hücrelerimi de tükettim herhal :) İşin garibi o mesaj burada var ama benim mailime gelmemiş. Ay çok uzattım uyandıracağım şimdi Hasan Cengiz'i..Şşş.

      YanıtlaSil
    25. Geç olmuş ya.. gidiyorum ben. Yarın yine bu denizde ve bu sandaldayım. Beklerim efendim.

      YanıtlaSil
    26. handan;
      yok di mi bi zarar ziyan?en son bişi devirmişti senin oğuz türkleri evde..ah gitti handanımın çin vazoları..ben yaza çine gidince getiririm sana yenilerini...orayada bi gideyim..çince öğrenirim..türkçeden anlamıyorum zaten bişey...:P
      bu arada bugün blogunun her bi köşesini okudum..üzerime alcakları aldım.alınmayacakları bıraktım..buradaki alcak kelimesi alınacakları olcak..olcakta olacak olacak..tepedeki yazıyla ilgili yorum yapmıştım biliyorsun..bu alakasız bir yorumdur..alt yazı geçeyimde ben yine...ben sohbet etmeye geldim şimdi..msnye giremiyorumda gene..o iki adam dönüyo sürekli ve üzgünüz sizi kabul edemiyoruz diyolar..
      üf..gidiyorum ben evime..şekerli akşamlar ..bendemi boyatsam saçlarımı napsam..onu düşünüyorum sabahtan beri..rita hayword gibimi olsam...kıskandım şimdi..ben çok açık uçuk kaldım yanında...ay gittim handan....hadi sende mutfağa git..bende yemekte yok ..üf be..

      YanıtlaSil
    27. Daisy balık kavanozu dışında kimseye birşey olmadı neyse ki (Aslında Daisy bu cevabı okumaya gelmez şimdi de ben merak edenlere yazıyorum :)balıkları da kurtardık ama biraz sarsıldılar kendilerine gelmeye çalışıyorlar.

      Zeze, neyse ki senin dediğin gibi arkadaşlarım yok herkes olumlu tepki verdi, arkadaş konusunda şanslıyımdır hep. Zincir ol e mi,tı tı tı, biliyorsun anonymouslara ne kadar kızdığımı.

      YanıtlaSil
    28. o sahilde sadece blogcu arkadaşların vardı sanırım handanım... Belki bizide bi kıyılarda görmüşündür diye ümit ettim ama görememişin neyazıkki...mutluluğunuzu görünce bende mutlu oldum keyifli günler canım....

      YanıtlaSil
    29. Noluyor burda, ben yeni kalktım.

      Blogcu toplantısı burda mıydı; yeni kararlar alındı mı.

      Hadi bir öneri şimdiden en az on blogçu var. Belli kriterler belirleyelim, ortak bir blog açalım. Patron Handan.

      DenizKumuTanesindekiMezesizRakınınRuhu
      TuLûAt

      YanıtlaSil
    30. Selmacım, kız yine küstün mü bana, ben sırf sana özel bişi hazırlayacağım söz, önce iyi bir fikir gelsin aklıma.

      Günaydın Tulûat, ha ha ha, nerde çokluk orada laylom, yemesler, sonra bütün yazıları bana yazdırmaya kalkarsınız:)

      YanıtlaSil
    31. ne kıskanç insanlar var şu blog âleminde yahu Handan'cığım , cık , cık, cık ..
      kendini assolist mi sanıyor bunlar :PP
      adımı neonlarla yazdır bundan böyle,mor olsun he he he ..

      YanıtlaSil
    32. Handan merhaba,
      Bu fotoğraflar harika... Büyü gibi!! Ahh güzel İzmir'im. Ne çok özledim..
      Selamlar

      YanıtlaSil
    33. Handan merhaba,
      Bu fotoğraflar harika... Büyü gibi!! Ahh güzel İzmir'im. Ne çok özledim..
      Selamlar

      YanıtlaSil
    34. Çıktım şimdi.. Amma tutmuşum nefesimi be yaw :P

      YanıtlaSil
    35. Valla haklısın asmakilit , tı tı tı:)

      Teşekkür ederim Ortmen, özlemişsin İzmir'i.

      Eh, nihayet Ufuk, merak etmeye başlamıştım artık .

      YanıtlaSil