Dönüş

Kasım 06, 2005

Şekerlerin tadı damağımda evime geri döndüm.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Hoş buldum zeze, teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  2. Damağındaki tad artarak dewam edecektir. Boşuna dememişler ya;
    Home sweet home :P

    Hoşgeldin

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz....

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin,bloğunu ziyarete geldik.Bayram bitmiş olsada bir çikolata ikram edersin artık :-))

    YanıtlaSil
  5. Bilal, dağınık evimi temizleyip toparlayınca tad alma duygum açılacak :) Şu anda home dirty home durumunda zira.

    Teşekkür ederim Desen.

    YanıtlaSil
  6. Aaa, ben cevap yazmaya çalışırken Nilüfer de gelmiş, ikram ederim tabi de ben kilo aldım annemin yanında, napcaz şimdi :(

    YanıtlaSil
  7. Umarım çoook güzel geçmiştir.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel geçti Aslı, umarım senin ki de çok güzel geçmiştir.

    YanıtlaSil