Umut Akvaryumunda Bir Balık

Kasım 30, 2005


Gün dönüşedursun
Koyu kapkaranlık
Bir bilmeceye

Sen yine de
Gün batımı renklerine bürünüp
Yaşamın soluğunu üfle
Geceye...

Bülent Özcan

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. FOTOĞRAF MÜKEMMEL.SÖYLENEBİLECEK HİÇBİRŞEY YOK.SADECE BAKMAK YETERLİ...

    YanıtlaSil
  2. henden..İMDATTTTTTT..hala tükkandayım..çıldırcam evraklardan..ben lahmacuncu olcam handan..valla bak..daha pratik bi iş...
    ay ben gidim gene..daha bitmedi işim..avrupa yakasıda bitti zaten..üffffffff..hadi iyi geceler...:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nilüfer. Dün akşam mutfak penceresinden gün batımı renklerini gördüm, ama ellerim de kirli, ben de Can'a kaçırma bu renkleri dedim, yani anlayacağın onun objektifinden bu fotoğraf.

    Eh yani üzerine konmanın da bu kadarı Bilal:)

    İyi geceler Daisy .

    YanıtlaSil
  4. Bilal şiir bana yazılmış ama senin yazdığını bilmiyordum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil