Söylesene

Kasım 21, 2005

Nerdesin?

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. simitçinin arka sokağındayım.

    Orada kalemine sağlam birinin arkadaş listesine eklenmenin verdiği keyifle bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. olmaktan korktuğum yerdeyim, diyesim geldi.

    YanıtlaSil
  3. Sana da günaydın kızılşın hatun günün güzel geçsin

    YanıtlaSil
  4. işteyim, filtre kahvemin hemen yanında, ekranımın 40 cm uzağında, kuzumun hemen önündeyim.

    YanıtlaSil
  5. he canım..geldim ..burdayım..ne bağrınıyon..
    ben kimim biliyosun mu?öteki gizemli kadın..ama bu kadın kahvaltı yapmıyor..oğluna bağrış çağrış kahvaltı yaptırdı demin..şimdi şapşal hallerde geldi tükkanına..
    yeni resmin çok güzelmiş kız..can mı aldı o çiçekleri..gösteriş mi yapıyosun he?bana doğumgünümde geldi bi çelenk...bende onu yapıştırcam..fesat oldum gene..
    ben bi aşağı katlara ineyim..sonra bağrınıyon bana bişi görmüyosun diye..bi araştırma yapmaya gidiyim..belki çalacak resimde asmışındır...
    ay unuttum..günaydın olsun ..kalbin nurla dolsun..çocukların bugün çok uslu olsun...amin allahım amin...:)

    YanıtlaSil
  6. müdürüme göre işteyim ama gizlice Bir deyim :)

    YanıtlaSil
  7. Nerede olduğumu bildiğim gün, her şeyin yeniden başlayacağı gündür.Ah,bir bilebilsem.

    YanıtlaSil
  8. İsmimi yazmayı unutmuşum :) HcS

    YanıtlaSil
  9. nerdeyim biraz bende biraz sendeyim

    YanıtlaSil
  10. askere gittim, gelicem :p

    YanıtlaSil