Karışık

Kasım 21, 2005

Önce bir şey yazdım. Sonra yazdığım yanlış anlaşılabilir diye sildim. Sonra silmiş olmam yanlış anlaşılacak diye düşündüm. Allahım nereye varıyor benim sonum?

Hımm, bunu yazmasa mıydım acaba?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. yazarken birilerine bişeyler açıklamak zorunda kalmak, yanlış anlaşılmak, rahatlamak için yazdığını sanırken önyargılar, ne anlaşılırlar, yapılan yorumlar yüzünden iyice gerilmek...

    Yorumum senin yazından uzun oldu, sözüm ona ben yazmıyorum artık.

    YanıtlaSil
  2. ah ah kaç gündür hayranlığım depreşti yine kendilerine... o çekseydi resmimi tam anlamıyla mutluluğun resmi olabilirdi...

    YanıtlaSil
  3. Senin yazasın gelmiş Gece :) Evet tam dediğin gibi oluyor. Ya da ona dokunma buna değme derken yazmak istediğinden uzaklaşıyorsun.

    Bu kaygı hep oluyor Duygu, hele de kısa yazıyorsan benim gibi.

    YanıtlaSil
  4. bunu ben özellikle yaptığım yorumlarda yaşıyorum, o da karşımdaki arkadaşıma duyduğum saygıdan ya da yanlış anlaşılma korkumdan kaynaklanıyor..Ama senin yazılarında bunu yaşaman çok normal, çünkü hep kişinin kendi benliğiyle savaşını ortaya çıkaran, yüzleştiren hatta kafasını karıştıran (pardon yaa silsem mi acaba:)) )yazılar yazıyorsun...
    Sevgili metebilge, yazılarının hepsini zevkle okuyorum ve her gün sayende kendimle yüzleşiyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Haklısın Le Jardin yorum yazarken daha da hassas davranmak gerekiyor.
    Güzel sözlerin için teşekkür ederim ayrıca. Beni mutlu ettin.

    YanıtlaSil
  6. ne diyon ?..kızıl boyayı fazla tuttun galiba kafanda...45 dakka bekletcektin akıllım..
    ''yazsamıydım;yazmasamıydım;iyi mi oldu yazdım''...
    handana kısa devre yaptı..yetişin a dostlar...
    benimde kısa devre yapasım var bugün...sanki hergün farklıyımda...şalterler atabilir..ana sigortadan atarsa..sen elektrikçi çağır henden..:P

    YanıtlaSil