Bir Küçücük Kutucuk

Kasım 25, 2005


Televizyonun çocuklar üzerindeki olumsuz etkileri burada, merak edenler baksın derim.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Aşırı beslenme, obezite filan diyo ciddi ciddi.. Kolesterol da yazmış. Hiç bir diyet reçetesinde "TV" diye bişey gördün mü yahu?

    YanıtlaSil
  2. Aslında var Ufuk,tv karşısında yenilenler gerçekten büyük tehlike. Diyetlerde tv karşısında yemeğinizi yemeyin der, seyrederken anlamadan gereğinden fazlası yenilebiliyor zira.

    YanıtlaSil
  3. Tv seyrederken kosu bandi kullanilirsa bu yazida ki bakis acisi curutulmus olur.

    YanıtlaSil
  4. Sayın gecenin bir yarısı gelmiş integrali unutan şahıs, dışarı çıkıp yürüsenize yani illahi tv karşısında mı olmak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  5. Benim malesef kosu bandim yok belkide onun ozlemiyle boyle bir yorum yaptim. Haklisiniz disarida kosmak daha iyi bir alternatif ama iki isi bir arada yapmakta faydali olabiliyor bazen.

    YanıtlaSil
  6. alphaville ve duran durani sevdiginizi yazmissiniz...ikiside kosarken guzel dinlenilebilecek gruplar..

    "forever young" i yakin zaman once youth group adinda avustralyali bir grup yorumlamis. Sarkiyi indirmek isterseniz megauploadun assagidaki adresinden indirebilirsiniz...fena olmamis bence...

    45 saniye geri sayiyor ustte kosede sonra download yazisi cikiyor..

    http://www.megaupload.com/?d=H0STEJE8

    YanıtlaSil
  7. Haklısın koşu yaparken dinlemek için güzel gruplar ikisi de ama ben Manowar'ı tercih ediyorum daha çok, ritmi hiç azalmıyor çünki.

    Şarkıyı şu anda indirdim dinliyorum ,pek büyük farklılıklar yapmamışlar, fena değil gerçekten, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

    YanıtlaSil