Tuhaf

Kasım 18, 2005

Kalp öyle bir şey ki, tamam un ufak oldu artık derken daha da kırılabiliyor.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. benimkinde bu aralar aritmi var ...bi denişik atıyor...ölcem galiba...he valla..kurtulcanız benden..kız geldim bloguna sonunda...ne mutlu sana..özledin mi çenemi...özledim dicen burada...
    ben gidiyorum ..indirdim o dediğin şarkıları..kız sen diskotekimsi bi hatunsun öyle...oyun havamı bekliyorum..ay allah bilir sen yapıştırmışındırda ben gene görmemişimdir..he he ..hadi iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  2. cok haklısın kırılmaların,incinmelerin sonu gelmiyor.daha fazla sı olad derken bir bakıyorsun ki bir kez daha en bastan baslıyor sorunlar tam unuttugunu zannederken tekrar kırıluyosun en derinden.
    neyse ben susayım artık,yosa bitmez anlatmak istediklerim.

    YanıtlaSil
  3. biraz önceeki yorumumda ismim görünüyor u bilmiyorum ben yaayım genede BibiS bir ustteki yorum da beniiiiimmm:)

    YanıtlaSil