İstanbul

Kasım 06, 2005


İstanbul'da yaşayanlardan daha çok keyfini çıkartabiliyorum İstanbul'un sanırım. Sayılı günlerimi ziyan etmeden geçiriyorum çünki. Etrafımı seyrediyorum, kokuları içime çekiyorum, güzellikleri depoluyorum, sevdiklerimle buluşuyorum üşenmeden, yağmur çamur demeden.
Bunu hayatımın her anında yapabilsem keşke. Unutmasam yaşamın sonsuz olmadığını, boşa harcamasam bir anını bile.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. İçim açıldı bu güzel fotoğrafı görünce..
    Sanki denizin kokusu burnuma geldi...

    YanıtlaSil
  2. GÜNAYDINNNNNNNNNN..
    SEN SEYRET GÜSELLİKLERİ;ÇEK KOKULARI İÇERİ;DEPOLA FELAN YANİ....KIZ NERDESİN ?NEREDEN DEPOLUYON İSTANBULU...LAPTOPİTOP OLAYIMIDIR BU....YOKSA VARDIN MI FAY HATTINA YİNE...
    MERAK ETTİM BAK ŞİMDİ...AY NE MERAKLIYIM YANİ...DUR BENDE SOKAĞA Bİ ÇIKIP ÇEKİM İSTANBULU İÇİME...DEPOLAYIM FALAN..SENDEN KALMAMIŞTIR ALLAH BİLİR BANA...BEN BURSAYI İSTİYOM ZATEN..AL İSTANBUL SENİN OLSUN ŞEKERİM...BEN BURSAYA GİTÇEM ZATİ...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de kokusu geliyor insanın burnuna Ece. Bu manzarayı her defasında daha önce hiç görmemiş gibi mutlulukla seyrederim.

    Evet Duygu, içinde yaşarken kaybediyor insan kendini.

    Ben İstanbul'dan İzmir'e geleli 8 sene oldu ama hâlâ ah çekiyorum Erol.

    Kuşlar simit peşindeydi Temha :)

    O kadar güzel ki E, biz ne yaparsak, ne kadar kirletirsek kirletelim hâlâ ayakta durup hayran etmeye devam ediyor.

    Fay hattıma geri döndüm Daisy :)

    YanıtlaSil
  4. dipteyim sondayım depresyondayım

    YanıtlaSil
  5. toparlanamadın mı hala evi?ayol gelim mi yardıma...bak adresinide yolla bir ara....gündeliğe gelcem sana...
    vileda kovam kapının yanında..bavulumda yanında....toz bezlerimi ,marc kireç çözücümü,domestosumuda aldım...bi haber bekleşiyorum senden...hemen gelirim temizliğe...eeeeeeee arkadaş dediğin evlere temizliğide gider...
    hamiş:sana uygun bişiler yaparım handan..seni mi kırcam kız ...

    YanıtlaSil
  6. Şimdi ben istanbul'da yokken sen istanbul'a gidip daisy ile benden habersiz görüşme yaptığınız yetmezmiş gibi bir de böyle fotoğraflar koyup benim biraz daha mecnun ettiğin için seni esefle kınamak isterdim ama neyse.. bu gün pek keyifliyim, zira perşembe sabahı ben yine istanbul'da olacağım!.. sana ordan bi nanik yaparım ama daisy ile değil :P gitmiycem ona da, çaya beklemesin yani..

    ha ek olarak; artık izmir için 40.yı söyleyebilirsin.. çünkü 25 kasım 2005'de amasya'da olmam gerekiyor.. bişey ifade etti di mi?

    babama söyledim, bitli piyade mi olacak yani benim oğlum dedi :P

    YanıtlaSil
  7. Demek belli oldu, haydi bakalım hayırlısı asker Züper :) Tadını çıkart İstanbul'un.

    İstanbul işte Bilal, eşi benzeri yok.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Renkli Leke, bugün bloğunu göremeyince merak etmiştim seni, hayırlı olsun bloğunuz, gelip bir bakayım. Ben de Can'a diyorum beraber blog açalım diye hiç oralı olmuyor :)

    Tadını çıkart İstanbul'un benim yerime de.

    YanıtlaSil