1 Nisan

Nisan 01, 2014

Bu sabah tersten kalkmış moddayım anacım , bi düzelip öyle geliim...

Not:  Başlıkla yazının bi alâkası yok, unutmayın, tedbirli durun diye yazdım.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Peki;)) tedbirli durmaya çalışacağım;)) bekliyoruz efendim..

    YanıtlaSil
  2. Ama ben şaka sandım hemennn:)

    YanıtlaSil
  3. Günaydınnn
    Ay kıyamaz arkadaşlarını da uyarırmış :D
    Ben geleneksel 1 Nisan yazımı yazdım blogda , hiç sevmem şaka ben :(

    YanıtlaSil
  4. Evet evet tedbiri elden bırakmamalı Handancım :)

    Valla şaka yapma modumda bile değilim, o derece Baharcım :)

    Vatandaşlık görevimi yaptım Damlacım :)

    Tünaydın Mehtapcım :)

    YanıtlaSil
  5. Gectimi ters durumun arkadasim ;)

    YanıtlaSil
  6. Üzerinde hâlâ uğraşıyorum diyelim Mehtapcım :)

    YanıtlaSil
  7. Al benden de okadar Handan'cim...

    YanıtlaSil
  8. Ne yapacağız bilmem Ayşecim.

    Eh işte Öziicim.

    YanıtlaSil