Kuş Cıvıltılı Günaydın

Nisan 29, 2014


Kuş Cıvıltısı paylaşan: metebilge1

Bahçedeki kuşları taşıdım bloğuma:-)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Günaydın Hendenimmmmm :) Çooooooook güzel olsun bugünümüz :)

    YanıtlaSil
  2. Ayol benim de kapının önünden kamyonlar geçiyor sabah sabah. Kuş muş bulamadım. Onların sesini mi çekip koysam bloğa napsam? :))))

    YanıtlaSil
  3. günaydııııınnnn. bizim evdeyse martı sesleri, gak gak diye,kulakları tımalıyorlar. neyse yazlığa gidince ben de kuş cıvıltılarına uyanıcam, kıskançlık yapmıyayım şimdi:)))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Daisy. Eee, kamyon sesi, hımmm, ne desem bilmem ki şimdi:-)

    Nasılsa ben bu videoyu çekerken susmuşlar ama Çenebaz, kargalar, saksağanlar ve martılar sağ olsun, biz de harika gaklamalarla uyanıyoruz çoğu zaman:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  5. Bir kaç kuş yolla buraya. Şöyle güzel ötenlerinden seç yolla bana Bak ben de seni kamyonla gezdiririm ehehe. :)))

    YanıtlaSil
  6. günaydın ne güzel yer orası :)

    YanıtlaSil
  7. Ay ben hep kamyona binmek istemiştim, dur birazdan yakalıyorum kuşları Daisy:-)

    Günaydın Bahar, evde üç haftada aklımı iyice oynatmamamı sağlayan yer orası :-)

    YanıtlaSil
  8. Handan çok tatlısın sen yaaa :)(maşallah)
    Günaydın günaydın günaydın...
    Kuş cıvıltıları, harika bir manzara ve senin sesinden hepimize günaydın...bu gün aymasın da ne yapsın :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. :-) Teşekkür ederim Burcu, bu sabah küçük bir değişiklik yapıp yazmak yerine sesleneyim dedim:-) Sanırım bir tek sen fark ettin:-)

    YanıtlaSil