Dırım Tıs Pıs Falan:-)

Nisan 17, 2014

On gün olacak hâlâ basamıyorum ayağımın üzerine. Artık otururken kemiklerim ağrıyor.

İşin garibi ne kitap okuyasım geliyor ne film seyredesim. Sudoku ve türevleri ile beynimi sulandırmasam vakit geçmeyecek..

Can kahvaltı hazırlama konusunda bayağı ustalaştı:-) Annem bize yemek taşıyıp hale yola koyuyor sağ olsun. Benim de çenem ağrıdı her şeyle ilgili izahat vermekten:-)

Neyse neyse, bu da geçecek nasılsa...

Günaydın hepinize...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. günaydıııınnn, ayağının üzerine basabilmeye başladığın bir gün olsun bugün
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Çenebaz, yok yok ilk zamana göre çok iyiyim ama yürüyemiyorum sadece:-)

    YanıtlaSil
  3. günaydın
    neden ne dedi doktorlar

    YanıtlaSil
  4. Doktor otur oturduğun yerde ve bekle dedi Nihalcim, ben de öyle yapıyorum ama alışık dehil bünye diğer kemiklerim isyana gidiyor:-)

    YanıtlaSil
  5. zorunlu yatışlar neden hepimize işkence gibi gelir :( biraz daha sık dişini, hiç olmazsa iyileşme sürecini kısalt diycem ama zor biliyorum. Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. tam da acaba nasıl oldun demeye gelmiştim ki durumunu anlatmışsın...daha çok yeni aslında.zedelenme gibi durumlar biraz zaman alıyor.yaza kadar geçmiş olacak.rahat rahat gezebileceksin;)

    YanıtlaSil
  7. Bekliyorum Şebnemcim, yapabileceğim başka bir şey de yokmuş zaten:-)

    Teşekkür ederim Hayalperest:-)

    Geçiyor yavaş yavaş Bibis, ay sonuna yeniden başlarım yürüyüşlerime diye düşünüyorum:-)

    YanıtlaSil
  8. Handanım yaa aklıma gelmişken dr bana demişti ki , oturduğun yerde ayağını ileri uzar ger ve geri çek . kas tembelleşmesin çalışşsın diye demişti. dene istersen...

    Bacağını uzatınca ayağını parmak ucu it ve sonra topukla düz geri çekme hareketi...

    YanıtlaSil
  9. Yok Öziicim yapamıyorum, arada deniyorum ama hemen zorlanıyor . Doktora sordum yapmam gerken bir hareket var mı diye, hayır dedi. Ancak yavaş yavaş açılıyor, bekliyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım:-)

    YanıtlaSil