Pek de Sevimsizler Ama

Nisan 11, 2014


Anacım benim eklemlerim zaten sağlam değil. Elim koluma da yüklenmeye gelmiyor. Çaresizce debelenmem üzerine Can gidip bunları aldı bana. Zaten Polyanna dediğin de koltuk değneksiz olmazdı di mi?

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Çok çok geçmiş olsun ablacım..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.Umarım önemli birşey değildir.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Ayfer. Zorunlu dinlenme molası olarak bakıyorum, umarım çabu geçer.

    YanıtlaSil
  5. vardır her işte bir hayır.Durup düşünmen gerekiyordur belki de.

    YanıtlaSil
  6. oyy kıyamam yahu çok çok geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  7. Ben de öyle diyorum kendime Kadriye.

    Teşekkür ederim Nesrin.

    YanıtlaSil
  8. çokm geçmiş olsun Allahım şifa verir inşallah

    YanıtlaSil
  9. Coooook gecmis olsun canimmm.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Yonca.

    Sağ ol Mehtap.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun. koltuk değnekli polyanna var ha :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkurler Deep. Polyanna mutluluk oyununa oyuncak bebek beklediği paketten koltuk değnegi çıkınca başlar:-)

    YanıtlaSil
  13. Bakış açısı farkı arkadaşım. Sen birkaç güne o değnekleri kurdele ile süslemezsen ne olayım. Tatlı kadın...

    YanıtlaSil
  14. tam polyanna oldum diyosun, allah daha beterinden esirgesin canım

    YanıtlaSil
  15. yaa mecburen ona kalıyorsun ama geçecek canım cidden. İnsna o kadar umutsuz oluyor kii ya geçmezse ya böyle kalırsa ıyyyy yaşlandık çok tantana eder olduk yaw... geçecek az kaldı sabır...

    YanıtlaSil
  16. Bunlarsız olmadı , ne diyeyim Öziicim, geçecek elbet.

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun canımcım bişeyin yoktur inşallah..

    YanıtlaSil
  18. Bir haftadır zorunlu oturma iznindeyim Hamiyetcim, zamanla geçecek, çok önemli değil:-)

    YanıtlaSil