Towandaaaaaaaa!!!

Nisan 29, 2014

Var ya, şöyle iyi bir çığlık atasım var bugün kendime...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Hayata, kendisine, şansına, insanlığa, dünyaya , aklına gelirse, çığlık atmak isteyenler buraya anacım.

İyi geldi yahu.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ohhh beee buna ihtiyacım varmış :)

    YanıtlaSil
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  3. Kırgızistan da çığlık atmak için o kadar çok dağ var ki, her hafta sonu bir şehirden bir kaç km uzaklaşıp kendimize bir dağ buluyoruz.Dİlediğim kadar koşup avazım çıktığı kadar bağırıyorum:)) Sonra şehre inip tüm sinirlerinden arınmış olarak tempolu bir hafta için hazırlanıyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. iyi yapmışsınn :) ohh rahatla gitsn :)

    YanıtlaSil
  5. İyi geldi değil mi Hamiyet, enteresan ama gerçekten bağırmış gibi rahatlattı beni.

    Bağır rahatlarsın Muhammed Arat, arada sinir atmak lâzım.

    Ah Etkaca benim yerime de git bir dahaki sefere,üç haftadır çöp atmaya bile çıkamamış biri olarak patlayacağım neredeyse.

    Oh valla Nesrin, iyi geldi:-)

    YanıtlaSil
  6. http://muhammedarat.blogspot.com.tr/
    takip ederseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  7. Adresini görebiliyorum zaten, bloğuna bakacağım:-)

    YanıtlaSil
  8. ahyaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk:))))
    ben de zagor olayım dedim:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  9. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    beeeeennnnn shirayiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm aaaaaaaaaaa
    hahahahaha
    :):):):):)

    YanıtlaSil
  10. Aaaavvvaaaazzzııımmm çççııkkktttııığğğııı kkkaaadddaaarrr bbbaaağğğııırrrmmmaaakkk iiissstttiiiyyyoooorrruuummmmm.....Handan'cığım aklıma ne getirdin bak. Ben ve dört bayan arkadaşım arada Bozcaada'ya gideriz bir kaç gün dinlenmeye. Oradaki yel değirmenlerine gideriz yol çok tenha arabanın camlarını açıp sırayla bağırırız. Çok güzel bir deşarj yöntemi tavsiye edilir...

    YanıtlaSil
  11. Ha ha ha, Zagor olmak da iyi fikir Çenebaz:-)

    Sadece bağır yeter, tepinmene de gerek yok İnya:-)

    Dur ben de Can'a diyeyim beni şöyle Anadolu Kavağı'na falan götürsün, yolda bağrınayım Günercim:-)

    YanıtlaSil
  12. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bugün çok iyiyim ben :)

    çocuklarla bunu yapıyorum sınıfta bir de idareye çok yakınken sınıfım:)

    YanıtlaSil
  13. İdarenin nasıl canı çekiyordur Baharcım:-) Yoksa çıkıyordur mu deseydim:-)

    YanıtlaSil
  14. valla çocuk cinayetlerinden sonra bende çığlık atıyorum sürekli...

    YanıtlaSil
  15. Ah Sevdacım, ona bağırmak yetmez, şöyle yaradana sığınıp girişmek lâzım...

    YanıtlaSil