Ne Umdum da Ne Buldum

Nisan 24, 2014

Yok ben biliyordum başıma geleceği de nasıl boş bulundum onu anlamadım.

Malum 17 gündür evdeyim. İki gündür değneksiz yürüyorum ama hem zombiler gibi bir görünüşüm var ilerlerken hem de fazla duramıyorum ayakta. Dolayısıyla buzdolabı tamamen boşalmış. Annem sağ olsun yemeğimizi yaptı hep, eksiklerimizi de aldı ama artık bir markete gitmek gerekiyordu. Netekim temizlikçi geldi bugün, evde temizlik deterjanı yok.

Neyse uzatmayayım ( Daha ne kadar uzatabileceksem zaten:-) (Bu kadar:-) oturdum bir liste yaptım, Can'a verdim. Hayatım bunlar alınacak diye. Ama bir an -ne denir ona- bişeyim tutulmuş ay hatırlayamadım şimdi neyse, kendime yazar gibi yazmışım.

Meselâ ben Dixi derken - ki bak yeşil olanı diye yazmıştım yanına çok emindim iyi tarif ettiğime- eşşek kadar bir boyda olanını değil, dolabıma sığan normal boyunu hayal ettiydim.

Diyet bisküvi derkene limonlu tahıllı falan gözümün önünde uçuşuyordu sunta değil.

Omoyu toz almayalı unutmuşum öyle bir modeli de olduğunu, erimiyor ki kardeşim bunlar otuz derecede.

Yumoşun hâlâ konsantre olmayan hali mevcutmuş, al sana dolaba sığmayan bir şey daha:-)

Yumurtanın Keskinoğlu olduğunu yazmazsan migros da tazedir her halde dersin tabi yapacak bir şey yok.

Ha ha ha, ters köşeye yattım ama ne diyeyim bilmem gerekiyordu böyle olacağını :-)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ayy bilale anlatir gibi anlatacaksin bunlara şekerim :) ben her seferinde marka falan yaziyorum. Usendigim icin daha cok kendim gidiyorum gerci de :)

    YanıtlaSil
  2. Bencede açık açık tek tek, gramajlarına varana kadar yazmak lazım, yoksa da sonuca katlanmak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Marka yazdım zaten Nesrincim ayrıntılerı atlamışım:-)

    Gülünmeyecek gibi değil Mehtap bir de çantaları boşaltırkenki halimi görseydin:-)

    Normalde bırak gramajı markette reyon tarifine kadar yazıyordum Bahar, bu sefer böyle bir saflık ettim, niyeyse:-)

    YanıtlaSil
  4. canım ne güzel gidip aldığına sevinmek lazım, markası tutmuş işteee

    YanıtlaSil
  5. :-) Evet evet, o da tutmasaydı okuma yazma kursuna gönderecektim artık Nihalcim:-) Yaa, markete yollamayayım diye özellikle yapıyor gibi de gelmiyor değil:-)

    YanıtlaSil
  6. ay çok yaşa emi...
    ekstradan alıp geldikleri olmadı mı ? :)))))))
    any :)

    YanıtlaSil
  7. :)))))))'Diyet bisküvi derkene limonlu tahıllı falan gözümün önünde uçuşuyordu sunta değil.'
    koptum yaaa. :D
    ona ben kontraplak diyorum :)



    YanıtlaSil
  8. "Kocalari alisverise yollarsan" basligi adi altinda bir meshur foto vardir burada, onu göstermek istedim su an:)

    Tik tik

    Erkekleri alisverise göndermeyle ilgili bir kitap yazlar be Handan'cim, sen ne diyorsun.
    Nesrin'in "Bilal'e anlatr gibi anlatacaksin" demesine de cok güldüm, aynen öyle valla!:))

    YanıtlaSil
  9. Ekstralar Allah'ın emri zaten Any:-) Meselâ çekirdek. Ay hiç yemeyiz neredeyse, inatla alır yine de. Sonra çöpe gidiyor onlar:-)

    O da mantıklı Daisy, sunta, kontraplak hepsi olur:-) Yanına bol suyla yutucaz artık :-)

    Ha ha ha, fotoğraf çok iyiymiş Ayşecim, gerçekten de kitap yazılır. Meselâ benim bir de kesinlikle aç göndermeyeceksin bölümüm olur ki kaç sayfa sürer örnekleri bilemedim şimdi:-)

    Evet Nesrin beni de koparttı:-) Peki karıcım versiyonlarıyla dolu etraf:-)


    YanıtlaSil
  10. Kadın herşeydir işte ispatı :)))

    YanıtlaSil
  11. tam eşimi yazacaktım ki, resimli halini gördüm:))))) markete gitmiş kadar olurum. sürekli telefon elde, şu mu, bu mu sorularına cevap veririm. kendim gitsem daha iyi. gerçi bu bizde 3-5 yılda bir ancak olur, alışveriş hep bendedir
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  12. Benimkisi en gerekli şeyleri sormaz ama reyon tarifi falan ister en çok Çenebaz:-) Halbuki markete birlikte de çok gideriz, haydi ben alışverişteyken o teknolojik kısımda oluyor anladık ama kasada da mı hiç dikkat etmez insan bilmem:-)

    YanıtlaSil
  13. :)
    bizde de öyle olduğu için hep ben yapıyorum o aktiviteyi :)

    YanıtlaSil
  14. Sonra benim durumuma duşmemek için ara ara alıştırmakta fayda var Bahar:-)

    YanıtlaSil