Kafayı Yeme Durumları:-)

Nisan 28, 2014

Bu sabah yağmur var İstanbul'da
Barajlar dolu dolu oluyor, sevinmeli işte
Anne sözü dinler gibi masum
Yağıyor bu sabah...

A ha ha pek havamdayım sabah sabah... Anacım ben üç haftadır evden çıkamıyorsam kimse de çıkmasın :-) Oturun oturduğunuz yerde:-)

Hepinize günaydın :-)

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. ahahahahahaha hohohohohohhoo nihohohohohoh puhahahahahahaaaa ayyyyyyyyy aynı şeyi yazmışızzzzzzzzzz. :))))))))))

    YanıtlaSil
  2. gülmekten günaydın diyemedim ayol. GÜNAYDINDINDIRIDIMMMMM HENDENNNN!
    ayy hala gülüyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. :)
    Günaydın..
    Çok güzel ve uyumlu olmuş ama. :)

    YanıtlaSil
  4. günaydın ama çabaların boşuna. yağmur, çamur dinlemez, çenebaz gezer. bugün toplantım var, bana iyi gezmeler, nihahaha:))))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  5. hah hah ha!
    günaydın tatlı kadın
    :))

    YanıtlaSil
  6. Ha ha ha, baktım bloğuna Daisy, gel anacım birlikte söyleyelim:-)

    Değil mi Hayalperest,okul yıllıklarına şarkı sözlerini değiştirip uydururken gelişti bu yeteneğim:-)

    Ama ama ama Çenebaz, çok hain bi gülüş oldu bu yahu:-) Neyse anacım gez benim yerime de napiim, bükemediğim eli öperim ben:-)

    Günaydın Havva:-)

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın kötülük:))))diyorsun yani.

    YanıtlaSil
  8. Yok Kadriye, yani barajlar dolsun , kimse susuz kalmasın diye şey ettiydim ben, sen yanlış anladın:-)

    YanıtlaSil
  9. Tam filmlerdeki kötü karakterlerin bir gülmesi vardır ya puhahaha diye başlar ve devam eder gider işte tam da öyle bir gülümse ile düşündüm seni şimcik :) ben çıkamıyorum kimsede çıkamasın ohhh diyorsun yani :))) Allah senin iyiliğini versin ve hep güldürsün :)

    YanıtlaSil
  10. N ho ha ha :-)

    Allah hepimizi güldürsün Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  11. Buralarda hala kış, kar bile daha yeni eridi geçen hafta, hem mamdem biz de güneş görmüyoruz İstanbula da yağmur yağsın,yağmur berekettir değil mi:)

    YanıtlaSil
  12. Hiii, kar mı dedin Etkaca, bak çok özendim şimdi, bu sene buraya kış gelmedi ne yazık ki :(

    Evet evet berekettir yağmur, zaten siz güneş görmezken bizim gözümüze girmez o güneş,olur mu hiç:-)

    YanıtlaSil
  13. O kafayı yeme durumları bana ait :(
    Son çözüm olarak Blogger'ın şablonundan vazgeçeyim, belki işe yarar dedim ama boşuna...
    Artık hiçbir şey işe yaramıyor :(

    Blog falan yazmıyorum ben..

    İlgine teşekkür ederim sevgili Handan..
    Keyfin ve neşen bol olsun dilerim...
    İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  14. ?????
    Ahahaha :)))
    Sana üstteki yorumu yazıp bloga döndüm, bir de baktım yazı panele düşmüş ''25 saniye önce'' diyerek yayına girmiş...
    bu seferki çözüm senmişsin anlayacağımn :)))

    Ne olacak bu benim halim ??
    Hımm? :(

    YanıtlaSil
  15. Demek ki neymiş, yazı yazar yazmaz hemen gelip bana bir yorum yapıyormuşsun Zeugma:) Bir müddet böyle idare edeceğiz artık :)

    YanıtlaSil
  16. Yapmaz mıyım :)
    Bak yazı yazmadan bile soluğu burada aldım. Bir taraftan da üstteki o hüzünlü şarkı çalıyor...
    Rabbin bana bir bana bir nimeti var-
    saaaaa-aaa o da sensin diyor.
    Yaw ama hüzünlendim. Babam geldi aklıma benim de...

    YanıtlaSil
  17. ben işe geliyorum ama yoksa cikmiyorum bak. :)

    YanıtlaSil
  18. Ba ba ba ba, dün denize giden kimdi ha:-)

    YanıtlaSil
  19. eeeee oooo.. tamam onu sayma :)

    YanıtlaSil
  20. Yaaa, ben burada oturduğum yerden hepini takip ediyorum büyük ciddiyetle İnya, kanar mı Anadolu çocuğu:-)

    YanıtlaSil