Ne Diyeyim Bilemedim Şimdi

Nisan 08, 2014

Öğlene kadar bir türlü uyanamadan dolandıktan sonra kalkıp Kadıköy'e gitmek için yola çıktım. Fotoğraf makinasını aldım yanıma. Çiçek böcek çekeyim derken caddeye vardım. Minibüs yolun karşısında duruyordu. Yetişmek üzere adımımı atmamla bacağımdan birşey koptu gibi oldu. Yine de bindim minibüse ama birazdan tansiyonum düştü, zor toparlandım. Kadıköy'de inerken ayağımın üzerine basar basmaz yine gözüm karardı. Kendimi kaldırımın kenarına attım. Taksiye bile gidemedim, annemi çağırdım - ki kırk yılda bir birlikte değildik ha- o geldi.

Neyse çok önemli birşey değilmiş ama kesinlikle sağ bacağıma basamıyorum. Sol tarafla zıplayarak evime ulaşabildim.

Durup dururken nasıl oldu ona da inanamıyorum. Koşmadım, zorlamadım. Ay her sabah yarım saat yürürüm ben güya pek sağlıklı kaslarım olması lâzım.

İyi yönden bakalım, enerjiye ihtiyacım falan kalmadı, pöh....

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. oy kıyamam zaten halin yoktu bir de hastalık eklendi...
    dikkat et kendine canm benimm

    YanıtlaSil
  2. Hiç sorma Nesrincim :(

    Nihalcim karşıdan karşıya geçerken bir anda oldu manasızca, hayır sakarımdır kendi kendimi pek sakatlarım ama bu sefer ne olduğunu cidden anlamadım.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım. Ayağını fazla zorlama,dinlenmeye ihtiyacın varmış demek ki....

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsunnn.önemli birşey değil dimi? çok çabuk geçip gitsin inşallah...bir an önce eski enerjine dönmen lazımmm.seni enerjik görünce ben de iyileşiyorum...

    YanıtlaSil
  5. handannnn çok geçmiş olsun kas yırtılması değildir inşallahh :( aynısını yaşadım biliyorsun basmak imkansız acı büyük...
    buz tedavisi sürekliii...

    YanıtlaSil
  6. canım geçmiş olsun..sen bize lazımsın dikkat et

    YanıtlaSil
  7. Çookkk geçmiş olsun, iyi dinlenmeler :)

    YanıtlaSil
  8. Günercim bu sabah da bir iş yapasım var sorma:-)

    Kas zedelenmesi olmuş Duygucum, otururken bir sorun yok ayağa kalkamıyorum yalnız,zorunlu dinlenme:-)

    Öziicim sağ ol aradığın için canım, buz koyuyorum sürekli, bakalım ben ne kadar sürede kalkacağım ayağa.

    Teşekkür ederim İlk İnsan.

    Sağ ol Sevdacım, bir şey yapsam gam yemeyeceğim, kendiliğinden oldu ya inanamıyorum.

    Teşekkür ederim Baharcım.

    YanıtlaSil
  9. ay geçmiş olsun canım ya, geldi mi üst üste gelir acil şifalar dileyeyim, iyi bak kendine

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun demekki artık azııcık boşver dinlen diyor vucud :))) enerjiler bo lolsun

    YanıtlaSil
  11. Cok gecmis olsun, bol bol dinlenin en iyisi

    YanıtlaSil
  12. ay ay ay dikkat et kendine yahu..Hadi dinlen şimdi..Hay Allah ya..

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Sevdacım, cidden üstüste geldi her şey.

    Zorunlu dinlence Donkişot:-) Gel gelelim eşimin mutfakta bardak nerede haberi olmayınca işimiz zor:-)

    Başka şansım yok zaten, asla üzerine basamıyorum Nesrincim:-)

    Valla ben de ne oldu anlamadım Yaz, oturuyorum bir gündür.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun. İnsanın psikolojisi düzgün olmayınca daha mı dikkatsiz oluyor, daha mı çok şey buluyor onları? bana mı öyle geliyor.

    YanıtlaSil
  15. Coooook gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
  16. Kadriyecim benim yaptığım birşeyden değil, yolda yürüken kendiliğinden oldu, ben de anlamadım nasıl oldu.

    Teşekkür ederim Mehtapcım.

    YanıtlaSil
  17. Handan 2 gün uzak kaldım blogundan aaa neler olmuş ben yokken . Çoook geçmiş olsun canım ya , umarım ciddi bir şey değildir.

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Damlacım.

    YanıtlaSil
  19. Amanin! Cok gecmis olsun Handan'cim, umarim iyilesmistir bacagin.
    Lütfen dikkatli ol(olalim), bu yastan sonra (ay duyanda 70 yasina geldik sanacak) bize böyle ani akrobatikimsi hareketler iyi gelmiyor. Sakarligin lüzumu yok dermisim:)
    (Aynisi bana da oluyor son zamanlar)

    YanıtlaSil
  20. Ayşecim sanırım bir müddet üzerine basamayacağım.Valla ben bir şey yapmadım bu sefer, nasıl oldu hiç bir fikrim yok.

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun yaa, üzüldüm şimdi :(

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim Baharcım.

    YanıtlaSil
  23. Yaaaa... Şu telefon hatları tamir olmazsa ben kuduracağım yakında yaaa :((
    Bak hiç haberim olmadı senin rahatsızlığından, dolaşamıyorum ki blogları... Tam başlıyorum kesiliyor takılıyor, yorum yazmak mümkün değil, facebook azıcık idare ediyor işte, cep telefonu zor çekiyor zaten burada mobil modem naapsın kii :(
    Ay neyse... deli gibi sana ne olduğunu arıyordum... geçmiş olsun canımcım, nazar değiyor biz blogger lara galiba :(
    Tam iş zamanı, bahçeler temizlenecek, yerleşecek, süslenecek, esezon başladı bizim buralarda, sizleri de bekleriz efendiiim :)
    Öpüldünüüüüz :)

    YanıtlaSil
  24. Sağ ol canım, valla o kadar abuk subuk bir şey oldu ki ben bile inanamıyorum. Sana da geçmiş olsun tekrar, buz koymayı ihmal etme sakın.

    Davet pek cazip geldi, ben çok güzel ot yolarım biliyur muydun:-) Benden sana öpücükler, geçti geçti diyelim:-)

    YanıtlaSil