Balkonumdan Manzaralarla Güne Başlayalım

Nisan 21, 2014


Bunlar benim fidanlarım :) Yediğim meyvelerin çekirdeğini saksıya sokuşturmam sonucu çıkan kayısı ve malta eriği. Diğeri de dönerek inmesini seyretmek için havaya savurduğumuz pervanelerden birinin saksıma geri dönmesi sonucu büyüyen akçaağaç :) (Ki onun minicik halleri bile vardır bu blogda, şimdi kocaman oldu :)


Bu kırmızı şey de geçenlerde bahsettiğim yıllardır açmayan çiçeğim. Minicik birşeyken anormal ölçülerde büyüdü ama açmıyordu, söküp atmaya karar verdiğimi görünce. baktı ciddiyim açtı maymun :)


Bu da balkondan manzaram :) Baharda harika gözüküyor. Özellikle duvarı kaplayan sarmaşık çiçeklerin açmasıyla.Pek belli olmasa da arka tarafta da papatyalar var :) Bilmiyorum leylağı görebildiniz mi ?


Hepinize günaydın, her şeyin tıkır tıkır yürüdüğü harika bir haftaya açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Gunaydin canim.dur bende balkondaki zorla buyuyen ciceklerimi yayinliyim :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Mehtap:-) Hadi yayımla bakalım:-) Aslında herkes yayımlasa ne güzel olur, içimiz açılır:-)

    YanıtlaSil
  3. günaydın ne güzel manzaralar sevgiyle büyüyen ağaçlar

    YanıtlaSil
  4. günaydın canım :)
    güzel bir hafta olsun..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, çekirdekten büyümüşler üstelik. İnşaallah koca koca ağaçlar olur da, gölgesinde dinlenirsiniz. :)
    ve manzara harika.. kıskandım. :)

    YanıtlaSil
  6. günaydın canım..harika görünüyor

    YanıtlaSil
  7. günaydın,
    sanırım bir cennette yaşıyorsun sen:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Bahar, umarım öyle olur:-)

    İnşallah öyle olur Hayalperest, kıskanma, ne zaman istersen beklerim:-)

    Günaydın Sevda, bence de öyle gözüküyorlar:-)

    Günaydın Havva, her sabah bu manzaraya şükrediyorum ve dua ediyorum gözü dönmüş insanlar burayı da ele geçirmesin diye:-)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar şanslısın. nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  10. Kız o resimdeki açmayıp da sonradan açan maymun isimli çiçekten bi dal benim için diksene bi yoğurt kovasına .Bayıldım valla. Bi gün sana gelince alırım çiçemi. Kız kalk da dik bi yere benim için. Eline mi yapışcak ayyyyy.

    YanıtlaSil
  11. Günaydın Handancığım fotoğraflar harika manzaran daha bir harika tadını çıkar:))

    YanıtlaSil
  12. Aa, sen iste yeter ki Daisy, bir dalını suya koyarım ben, tutar o:-)

    Her daim tadını çıkartıyorum Sevda, seni de beklerim :-)

    YanıtlaSil
  13. Tamam. İyi bak maymun çiçemee.Biraz bak büyüt sonra bana verirsin. :)

    YanıtlaSil
  14. günaydın.balkondan bahçe manzarana bayıldım. bi gün sana geleyim de o banklarda çay içelim:)))))
    enebaz

    YanıtlaSil
  15. sen nasıl bir yerde yaşıyorsun yahu? ne muhteşem fotğraflar bunlar...cennet köşesi gibi sanki... benim de çileklerim olmaya başladı.bu sene biraz geç kaldılar ama büyüyorlar hızla...

    YanıtlaSil
  16. Tamam Daisy, maymun çiçeğine pek iyi bakıp sana vereceğim:-)

    Gel Cenebaz, ne güzel olur:-) Piknik bile yaparız:-)

    Güzel değil mi Bibis, sen de gel canım, beklerim:-) Çilek büyütmesi de çok keyifli, olduklarında fotoğraflarını çekersin bize:-)

    YanıtlaSil
  17. Benimkinde ic acici bisey yokki seninki gibi :))saksilar toprak dolu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Seninkinde de umut var, bekleyiş var, merak var:-) Daha ne olsun:-)

    YanıtlaSil
  19. anaaaa....acmamis acmamis ama sonradan nasil acmis öyle o?? tam maymun valla:)

    o duvardaki ciceklere de bayil-dim! nasil bir güzelliktir o öyle!

    YanıtlaSil
  20. Bütün sene yeşil durduktan sonra baharda güneşle birlikte bu hale geliyor duvarlar Ayşecim, ben de çok seviyorum:-)

    YanıtlaSil